Mazda CX-3

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

/ 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

/ 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

/ 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

/ 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

/ 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

/ 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

/ 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

/ 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

10 / 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

11 / 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

12 / 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

13 / 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

14 / 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

15 / 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

16 / 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

17 / 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

18 / 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

19 / 19Mazda CX-3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na crossovery trwa w najlepsze. Teraz do gry włącza się Mazda z modelem CX-3. Japoński samochód stanowi połączenie estetyki debiutującej właśnie w salonach "dwójki" i technologii poliftingowej CX-5. Ma opcjonalny napęd na cztery koła, oszczędne jednostki napędowe i stylizację, obok której trudno przejść obojętnie. Jako rywali upatruje się dla niej francuskiego Capture'a, włoskiego 500X i niemiecką Mokkę. Czy poradzi sobie w tym wymagającym i mocno obłożonym segmencie?

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro