Mazda 6 Kombi

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

/ 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

/ 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

/ 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

/ 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

/ 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

/ 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

/ 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

/ 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

10 / 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

11 / 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

12 / 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

13 / 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

14 / 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

15 / 15Mazda 6 Kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Japoński reprezentant segmentu D zadebiutował w Polsce w grudniu zeszłego roku i od razu spotkał się z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, które pojawiły się w Polsce wyposażono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, że to właśnie ta jednostka będzie mieć większościowy udział w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagających klientach, skłonnych zapłacić nieco więcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliśmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak są warte zainteresowania i wyłożenia dodatkowych pieniędzy.

Szóstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocną pozycję w swojej klasie, jednak nigdy nie była liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja może ulec zmianie. Wyższa jakość w podobnej cenie powinna przynieść pożądany dla Japończyków rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologią SkyActiv.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka