Maciej Steinhof w Volkswagen Castrol Cup

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof.

Obraz
Źródło zdjęć: © mat. prasowy

/ 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

/ 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

/ 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

/ 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

/ 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

/ 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

/ 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

/ 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

/ 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

10 / 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

11 / 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

12 / 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

13 / 13Wyścigi to sposób na życie

Obraz
© mat. prasowy

Maciej Steinhof, dwukrotnie piąty w klasyfikacji generalnej Volkswagen Castrol Cup, wyścigi traktuje jako część życia, ale też i sposób na życie. Po dwóch latach spędzonych w serii przyszedł czas na podsumowania. Wbrew pozorom wiele doświadczeń z torów, może przydać się na co dzień. I nie chodzi tu tylko o szybką jazdę samochodem.

- Przez dwa sezony spędzone w Volkswagen Castrol Cup bardzo wiele nauczyłem się jako kierowca wyścigowy - wyjaśnia Maciej Steinhof. - Poznałem nowe obiekty, nowe tory w Europie. Stając na podium za każdym razem człowiek dostaje niesamowity zastrzyk adrenaliny, pozytywnych emocji. To zarazem wielka motywacja do tego, aby starać się być jeszcze szybszym na danym obiekcie.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy