WAŻNE
TERAZ

Tajne posiedzenie Sejmu. Tusk zwrócił się do Czarzastego

Lexus RX 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

/ 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

/ 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

/ 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

/ 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

/ 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

/ 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

/ 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

/ 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

10 / 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

11 / 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

12 / 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

13 / 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

14 / 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

15 / 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

16 / 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

17 / 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

18 / 18Nowe, lepsze szaty

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.

W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka