Lexus NX 300h

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

10 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

11 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

12 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

13 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

14 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

15 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

16 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

17 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

18 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

19 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

20 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka