Lexus LS - piąta generacja

Lexus zdradza szczegóły nowej odsłony swojej flagowej limuzyny, modelu LS. Przez 23 lata sprzedano ponad 730 000 egzemplarzy tego samochodu

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

/ 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

/ 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

/ 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

/ 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

/ 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

/ 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

/ 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

/ 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

10 / 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

11 / 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

12 / 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

13 / 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

14 / 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

15 / 15Lexus LS - piąta generacja

Obraz
© zdjęcie producenta

Deska rozdzielcza została podzielona na górną strefę wyświetlania z dużym, 12,3 calowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym oraz dolną strefę operacyjną, która zapewni dostęp do elementów sterujących.

Zredukowano liczbę przełączników, dzięki czemu panel przycisków ma być bardziej zwarty. Analogowy zegar z kolei automatycznie skoryguje czas na podstawie sygnału GPS.

Producent mocno pracował nad wyciszeniem, zarówno silnika jak i szumów pochodzących od drogi i powietrza. W celu redukcji drgań zwiększono też sztywność konstrukcji nadwozia oraz wprowadzono szereg innych rozwiązań, jak choćby zastąpienie łączeń zgrzeinami punktowymi spawaniem laserowym. W Lexusie LS znajdziemy kompleksowy system sterowania oświetleniem kabiny. Diody włączają się na powitanie zbliżającego kierowcy jeszcze przed otwarciem wozu. W standardowym wyposażeniu jest też zestaw audio z 9-kanałowym wzmacniaczem, 10 głośnikami i cyfrowym radioodbiornikiem.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka