Lexus LS 

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

/ 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

/ 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

/ 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

/ 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

/ 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

/ 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

/ 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

/ 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

10 / 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

11 / 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

12 / 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

13 / 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

14 / 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

15 / 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

16 / 16Debiut nowej generacji w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS. Auto zmieniło się nie do poznania - zyskało sylwetkę nawiązującą do sportowych coupe.

Oparty na globalnej platformie GA-L nowy LS ma długość 5 235 mm, szerokość 1 900 mm, wysokość 1 450 mm, a jego rozstaw osi mierzy 3 125 mm. W porównaniu z poprzednikiem profil jest o 15 mm niższy, natomiast linia maski i pokrywy bagażnika poprowadzone są o ok. 30 i 41 mm niżej. Lexus posiada sześciosegmentowy układ szyb bocznych, okno dachowe przesuwane po zewnętrznej stronie dachu oraz osłonę chłodnicy z pozornie zmieniającym się w zależności od oświetlenia wyglądem.

Styliści marki podkreślają, że podczas tworzenia kabiny inspirowali się duchem "omotenashi", czyli japońskiej gościnności. W praktyce oznacza to siedzenia przednie z 28-punktową, elektryczną regulacją ustawienia, podgrzewaniem, chłodzeniem i masażem, jak również znaczna izolacja akustyczna wnętrza. Z tyłu na pasażerów czekają oparcia płynnie łączące się z boczną tapicerką. Opcjonalnie dla tylnej kanapy dostępne będą elektrycznie wysuwane podnóżki, funkcje ogrzewania, chłodzenia i wentylacji oraz oparcie odchylane w zakresie 48 stopni. W wersji z zawieszeniem pneumatycznym wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu - po odblokowaniu drzwi auto nieco się podnosi, zaś boczne wyprofilowania fotela odchylają się. Kolejnymi wartymi wymienienia elementami są drewniane wykończenia oraz czerpiące z japońskich lampionów oświetlenie wnętrza.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy