Lexus LS 

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

/ 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

/ 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

/ 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

/ 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

/ 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

/ 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

/ 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

/ 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

10 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

11 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

12 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

13 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

14 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

15 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

16 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

17 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

18 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

19 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

20 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

21 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

22 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

23 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

24 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

25 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

26 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

27 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

28 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

29 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

30 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

31 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

32 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

33 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

34 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

35 / 35Japoński konsjerż

Obraz
© Marek Wieliński

Światowy kryzys gospodarczy szaleje też w branży motoryzacyjnej. W czasach, gdy coraz więcej "przeciętnych Kowalskich" coraz częściej musi zastanawiać się, jak przeżyć do końca miesiąca - samochody luksusowe sprzedają się coraz lepiej. Kryzys zdaje się nie sięgać najbogatszych. Japończycy teraz wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach.

Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny.

Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS 600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro