Lexus LF-C2 Concept

Lexus zaprezentował koncepcyjnego roadstera LF-C2. Ma on wprowadzić markę w nową erę i pokazać motywy stylizacyjne, jakimi będą się charakteryzowały przyszłe modele produkcyjne

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

/ 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

/ 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

/ 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

/ 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

/ 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

/ 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

/ 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

/ 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

10 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

11 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

12 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

13 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

14 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

15 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

16 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

17 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

18 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

19 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

20 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

21 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

22 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

23 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

24 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

25 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

26 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

27 / 27Roadster przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Japońskie Gran Turismo posiada płynnie poprowadzoną linię boczną, w której dominują dwa "garby" umieszczone w tylnej części nadwozia. Wzrok przyciąga też zespół świateł LED w przednim pasie, gdzie znalazła się osłona chłodnicy przykryta siateczką o oryginalnym splocie.

Koncept otrzymał aerodynamiczne lusterka zewnętrzne, specjalne wloty doprowadzające powietrze do układu hamulcowego, tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego oraz 20-calowe, pięcioramienne obręcze kół.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie