Lexus IS 300 h 

Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

/ 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

/ 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

/ 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

/ 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

/ 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

/ 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

/ 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

/ 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

10 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

11 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

12 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

13 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

14 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

15 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

16 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

17 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

18 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

19 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

20 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

21 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

22 / 22Pożegnanie z Dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszą generację Lexusa IS wprowadzono na rynek w 1999 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Inżynierom japońskiej marki premium udało się poprawić nawet to, co było najlepsze i dodać mu jeszcze więcej nowoczesności. Krokiem w przyszłość jest rezygnacja z silnika Diesla, montowanego pod maską poprzedniej generacji Lexusa IS. Najnowszy model, który zaprezentowano podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, a teraz pojawi się na naszych drogach, jest wyposażony w napęd hybrydowy lub silnik benzynowy. Ma odważną stylistykę i całe mnóstwo nowych gadżetów. Zachętą ma być również cena, którą na początku sprzedaży obniżono do 134 900 zł.

Do wyboru są dwie wersje silnikowe: IS 250 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 i napędem na tylne koła oraz IS 300h - pierwsza wersja modelu IS z napędem Lexus Hybrid Drive. Obie są dostępne z kolejną generacją pakietu F SPORT. Lepsze osiągi i radykalna zmiana stylistyki czynią nowego IS-a odważną, intrygującą propozycją. Nowy Lexus IS ma nowocześniejszą linię nadwozia i gruntownie zmienione wnętrze. Ma długość 4665 mm, jest o 80 mm dłuższy i o 10 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 70 mm i wynosi on teraz 2800 mm.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy potężny silnik elektryczny o mocy 143 KM z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i mocy 181 KM z układem wtryskowym D-4S nowej generacji i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i. Całkowita moc zespołu napędowego przekazywana na tylne koła to 223 KM. Nowy IS 300h rozpędza się od do 100 km/h w 8,3 sekundy i osiąga prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa to jedynie 4,3 l/100 km.
Nowy IS 250 będzie dostępny w Europie, z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6, napędzającym tylne koła. Rozwija moc 207 KM przy 6400 obr/min i moment obrotowy 250 Nm przy 4800 obr/min, rozpędzając IS-a do setki w 8,1 sekundy i pozwalając rozwinąć mu prędkość maksymalną 225 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka