Luksusowy sportowiec
Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.
Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.