Lexus GS 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

10 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

11 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

12 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

13 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

14 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

15 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

16 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

17 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

18 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

19 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

20 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka