Lexus GS 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

/ 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

10 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

11 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

12 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

13 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

14 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

15 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

16 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© Michał Grygier

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

17 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

18 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

19 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

20 / 20Bardziej niemiecki niż sami Niemcy

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka Lexus od swoich narodzin walczyła z niemiecką konkurencją. W zasadzie po to powstała, a teraz ma w arsenale bardzo poważną broń - nowego Lexusa GS.

Lexus GS zyskał dużo przestrzeni i wreszcie może pomieścić te wszystkie kije golfowe, które posiadają jego właściciele. Konstrukcja auta jest całkowicie nowa. Zmieniono platformę technologiczną, przez co jest ona obecnie znacznie lżejsza, a jednocześnie cała konstrukcja jest o 14 proc. sztywniejsza.

Najbardziej fascynującą wersją jest ta najbardziej ekologiczna. Wybierając odmianę GS 450h można się miło zaskoczyć. Moc dostarczana jest na dwa sposoby. Pierwszy stanowi silnik konwencjonalny o pojemności 3,5 litra i mocy 292 KM, drugi silnik, to motor elektryczny o mocy 200 KM. Łączna mocy wynosi 345 KM (nie jest to suma arytmetyczna).

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy