*Madryt będzie miejscem światowej premiery nowego Leona FR. Dołączy on do grona usportowionych wersji Seatów. *
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/9606/seat-leon-fr-1-b.jpeg',500,375) ) |
| --- | W odróżnieniu od standardowego Leona wersja FR ma sportowe zderzaki, podwójną końcówkę układu wydechowego z polerowanej stali oraz lakierowane na srebrny kolor obudowy lusterek bocznych. Wyposażono ją w 17-calowe obręcze kół, które można zastąpić obręczami 18-calowymi dostępnymi w opcji.
ZAPRASZAMY DO GALERII SEAT
Kierowca i pasażer z przodu siedzą w kubełkowych fotelach z inicjałami „FR” wyhaftowanymi na oparciach. Sportowy kształt mają pokryte skórą kierownica i końcówka dźwigni zmiany biegów, na których umieszczono metalizowane emblematy z wytłoczonymi inicjałami „FR”. Czarne tarcze zegarów zastąpiono białymi.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/9606/seat-leon-fr-2-b.jpeg',500,375) ) |
| --- | Leona FR może napędzać jedna z dwóch jednostek: turbodoładowany, benzynowy silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa rozwijający z pojemności 2,0 l moc 200 KM lub turbodoładowany diesel 2,0 l/170 KM. Leon FR 2,0 l/200 KM pozwala na rozpędzenie auta od 0 do 100 km/h w 7,3 sekundy osiągnięcie prędkości 229 km/h. Leon z wysokoprężną jednostką napędową może jechać z prędkością 214 km/h, a setkę osiąga w 8,2 sekundy.
Na naszym rynku Seat oferuje Alteę FR 2,0 l diesel/170 KM oraz Ibizę FR 1,8 l/150 KM i 1,9 diesel/130 KM. Na razie nie wiadomo, kiedy Leon FR zostanie wprowadzony do sprzedaży.
Autor: Maciej Pobocha