Le Mans 24 h już za nami

Team Porsche, w którym kierowcami byli Niemiec Nico Huelkenberg, Nowozelandczyk Earl Bamber i Brytyjczyk Nick Tandy, wygrał 83. edycję 24-godzinnego wyścigu samochodowego na torze Le Mans. Przejechali 395 okrążeń toru

Obraz

/ 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

10 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

11 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

12 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

13 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

14 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

15 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

16 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

17 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

18 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

19 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

20 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

21 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

22 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

23 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

24 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

25 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

26 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

27 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

28 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

29 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

30 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

31 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

32 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

33 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

34 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

35 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

36 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

37 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

38 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

39 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

40 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

41 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

42 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

43 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

44 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

45 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

46 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

47 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

48 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

49 / 49Kolejna edycja słynnego wyścigu przesła do historii

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła