Lamborghini Aventador S 

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

/ 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

/ 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

/ 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

/ 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

/ 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

/ 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

/ 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

/ 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

10 / 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

11 / 11740 KM i zmiany w wyglądzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod kątem stylistyki zmienił się przedni i tylny pas, a wloty powietrza do silnika zostały zaczerpnięte z mocniejszego Aventadora SV. Jednak wystarczyło to, aby zwiększyć docisk aerodynamiczny z przodu o 130 proc. Nowe tylne skrzydło natomiast oferuje mniejszy opór powietrza.

Najważniejsza zmiana objęła jednostkę napędowej, z której wykrzesano dodatkowe 40 KM i Avendator S będzie oferował 740 KM (raptem o 10 mniej od bardziej ekstremalnej odmiany SV). Między innymi poprawiono pracę zaworów, dolot, a maksymalne obroty zwiększono do 8500 obr./min. Włosi opracowali nowy układ wydechowy, który jest o 20 proc. lżejszy.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka