Łada X Ray

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego. Teraz chce zmienić ten niekorzystny wizerunek

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

/ 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

/ 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

/ 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

/ 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

/ 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

/ 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

/ 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

/ 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

10 / 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

11 / 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

12 / 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

13 / 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

14 / 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

15 / 15Moda po rosyjsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Łada to marka, która kojarzy się głównie z kiepskimi samochodami ze Związku Radzieckiego i jeszcze bardziej tandetnymi modelami, które powstają w Rosji w ostatnich latach. Firma chce zmienić ten niekorzystny wizerunek - swoją nowoczesność i styl prezentuje za pomocą crossovera X Ray.

Skoro koncepcyjne auto ma budować prestiż marki, to Łada musiała zatrudnić odpowiedniego stylistę. Model X Ray został zaprojektowany przez Steve’a Mattina, który pracował dla Mercedesa, a później był głównym projektantem Volvo. Dzisiaj Mattin ma swoje biuro projektowe w Mediolanie i pracuje właśnie dla takich firm jak Łada.

Zaprezentowany w Moskwie X Ray nie jest jednak zupełnie innowacyjny. Przypomina koncepcyjną Dacię Dustera z 2009 roku. Niestety należy się spodziewać, że X Ray to jedynie koncept, który nie ma najmniejszych szans na trafienie do produkcji. Łada raczej nadal pozostanie tanią i niebyt ciekawą marką, która cieszy się popularnością jedynie w Rosji.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025