Kymco Like 125 i Like 50 odświeżone. Spełniają najnowsze wymagania
Kymco zaprezentowało modele Like 125 i Like 50 w nowych wersjach spełniających normę Euro 5. Zmiany objęły tylko jednostki napędowe obu wersji na prawo jazdy kategorii B.
Kymco pokazało model Like 125 Sport w nowej specyfikacji już w marcu, ale na standardową odmianę spełniającą Euro 5 musieliśmy czekać trochę dłużej. Wersje te różnią się wyglądem i podstawowy Kymco Like 125 prezentuje się bardziej klasycznie, ma też minimalnie większy zbiornik paliwa (7 l w porównaniu do 6,5 l w odmianie Sport).
Wbrew nazwie to standardowy skuter Kymco Like 125 jest minimalnie mocniejszy i lżejszy od wersji sport. Oznacza to, że z pojemności 125 cm3 uzyskuje 11,6 KM przy 8500 obr./min i 10.4 Nm przy 6500 obr./min. Są to identyczne wartości, jak w przypadku starszego modelu Euro 4. Silnik to konstrukcja jednocylindrowa, czterosuwowa i czterozaworowa.
Kymco odświeżyło też słabszy model Like 50. Również ten dwuzaworowy silnik o pojemności 50 cm3 został dostosowany do normy Euro 5. W jego przypadku też utrzymano dotychczasowe osiągi. Oznacza to moc maksymalną równą 3,3 KM i maksymalny moment obrotowy 3,2 Nm.
Obiema wersjami skutera Kymco Like można jeździć z prawem jazdy kategorii B, przy czym "50" nie wymaga żadnego stażu za kierownicą, a w przypadku modelu 125 trzeba mieć uprawnienia samochodowe od przynajmniej 3 lat.