Kurier z Pitesti

None

Obraz

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Dacia Logan też nie jest wzorcem ergonomii i nie prowadzi się najlepiej, ale przewiezie spory ładunek z punktu A do punktu B, no i niewiele kosztuje. Z Loganem nie powinno być kłopotów, zwłaszcza w początkowym okresie eksploatacji. Przemawia za tym prostota konstrukcji, a producent kusi trzyletnią gwarancją (lub do 100 000 km).

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Samochód oferowany jest z silnikami benzynowymi: 1.4 o mocy 75 KM i 1.6 87 KM oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi: 1.5 dCi 68 KM i 1.5 dCi 85 KM. Najoszczędniejsza pod względem zużycia paliwa wersja z dieslem zagwarantuje według producenta zużycie paliwa na poziomie około 6 l/100 km. Wersje benzynowe to już około 11 litrów w mieście.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Wysokość ładunków jest (prawie) nieograniczona. Możliwe jest montowanie zabudów specjalnych, jak chłodnia, czy izoterma. W kabinie, za fotelami znajduje się dodatkowa przestrzeń bagażowa o pojemności 300 litrów. Dostęp do niej ułatwiają odchylane oparcia siedzeń.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Tylna klapa wytrzymuje ciężar 300 kg, burty – 100 kg. Długość przestrzeni ładunkowej to 1807 mm.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Z Loganem nie powinno być kłopotów, zwłaszcza w początkowym okresie eksploatacji. Przemawia za tym prostota konstrukcji, a producent kusi trzyletnią gwarancją (lub do 100 000 km).

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Jednym z niewielu dodatków, podwyższających komfort są elektrycznie podnoszone szyby, wspomaganie kierownicy to także opcja. Rozczaruje się ten, kto będzie oczekiwać zbyt wiele. Także pod względem osiągów.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Wspomaganie kierownicy to opcja.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Słabsza wersja benzynowa na rozpęd do setki potrzebuje pawie 16 sekund, a mistrzem powolnej jazdy jest słabsza wersja z silnikiem diesla – prawie 18 sekund do setki. Lepiej radzą sobie mocniejsze odmiany, którym zajmuje to średnio około 13,5 sekundy.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Dacia Logan też nie jest wzorcem ergonomii, ale przewiezie spory ładunek z punktu A do punktu B, no i niewiele kosztuje.

10 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Dacia Logan też nie jest wzorcem ergonomii, ale przewiezie spory ładunek z punktu A do punktu B, no i niewiele kosztuje.

11 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

W kabinie, za fotelami znajduje się dodatkowa przestrzeń bagażowa o pojemności 300 litrów. Dostęp do niej ułatwiają odchylane oparcia siedzeń.

12 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

W kabinie, za fotelami znajduje się dodatkowa przestrzeń bagażowa o pojemności 300 litrów. Dostęp do niej ułatwiają odchylane oparcia siedzeń.

13 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Samochód oferowany jest z silnikami benzynowymi: 1.4 o mocy 75 KM i 1.6 87 KM oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi: 1.5 dCi 68 KM i 1.5 dCi 85 KM. Najoszczędniejsza pod względem zużycia paliwa wersja z dieslem zagwarantuje według producenta zużycie paliwa na poziomie około 6 l/100 km. Wersje benzynowe to już około 11 litrów w mieście.

14 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Tylna klapa wytrzymuje ciężar 300 kg, burty – 100 kg. Długość przestrzeni ładunkowej to 1807 mm.

15 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Tylna klapa wytrzymuje ciężar 300 kg, burty – 100 kg. Długość przestrzeni ładunkowej to 1807 mm.

16 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Tylna klapa wytrzymuje ciężar 300 kg, burty – 100 kg. Długość przestrzeni ładunkowej to 1807 mm.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka