Kurier z Pitesti

None

Obraz

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Dacia Logan też nie jest wzorcem ergonomii i nie prowadzi się najlepiej, ale przewiezie spory ładunek z punktu A do punktu B, no i niewiele kosztuje. Z Loganem nie powinno być kłopotów, zwłaszcza w początkowym okresie eksploatacji. Przemawia za tym prostota konstrukcji, a producent kusi trzyletnią gwarancją (lub do 100 000 km).

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Samochód oferowany jest z silnikami benzynowymi: 1.4 o mocy 75 KM i 1.6 87 KM oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi: 1.5 dCi 68 KM i 1.5 dCi 85 KM. Najoszczędniejsza pod względem zużycia paliwa wersja z dieslem zagwarantuje według producenta zużycie paliwa na poziomie około 6 l/100 km. Wersje benzynowe to już około 11 litrów w mieście.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Wysokość ładunków jest (prawie) nieograniczona. Możliwe jest montowanie zabudów specjalnych, jak chłodnia, czy izoterma. W kabinie, za fotelami znajduje się dodatkowa przestrzeń bagażowa o pojemności 300 litrów. Dostęp do niej ułatwiają odchylane oparcia siedzeń.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Tylna klapa wytrzymuje ciężar 300 kg, burty – 100 kg. Długość przestrzeni ładunkowej to 1807 mm.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Z Loganem nie powinno być kłopotów, zwłaszcza w początkowym okresie eksploatacji. Przemawia za tym prostota konstrukcji, a producent kusi trzyletnią gwarancją (lub do 100 000 km).

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Jednym z niewielu dodatków, podwyższających komfort są elektrycznie podnoszone szyby, wspomaganie kierownicy to także opcja. Rozczaruje się ten, kto będzie oczekiwać zbyt wiele. Także pod względem osiągów.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Wspomaganie kierownicy to opcja.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Słabsza wersja benzynowa na rozpęd do setki potrzebuje pawie 16 sekund, a mistrzem powolnej jazdy jest słabsza wersja z silnikiem diesla – prawie 18 sekund do setki. Lepiej radzą sobie mocniejsze odmiany, którym zajmuje to średnio około 13,5 sekundy.

/ 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Dacia Logan też nie jest wzorcem ergonomii, ale przewiezie spory ładunek z punktu A do punktu B, no i niewiele kosztuje.

10 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Dacia Logan też nie jest wzorcem ergonomii, ale przewiezie spory ładunek z punktu A do punktu B, no i niewiele kosztuje.

11 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

W kabinie, za fotelami znajduje się dodatkowa przestrzeń bagażowa o pojemności 300 litrów. Dostęp do niej ułatwiają odchylane oparcia siedzeń.

12 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

W kabinie, za fotelami znajduje się dodatkowa przestrzeń bagażowa o pojemności 300 litrów. Dostęp do niej ułatwiają odchylane oparcia siedzeń.

13 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Samochód oferowany jest z silnikami benzynowymi: 1.4 o mocy 75 KM i 1.6 87 KM oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi: 1.5 dCi 68 KM i 1.5 dCi 85 KM. Najoszczędniejsza pod względem zużycia paliwa wersja z dieslem zagwarantuje według producenta zużycie paliwa na poziomie około 6 l/100 km. Wersje benzynowe to już około 11 litrów w mieście.

14 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Tylna klapa wytrzymuje ciężar 300 kg, burty – 100 kg. Długość przestrzeni ładunkowej to 1807 mm.

15 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Tylna klapa wytrzymuje ciężar 300 kg, burty – 100 kg. Długość przestrzeni ładunkowej to 1807 mm.

16 / 16Dacia Logan pick-up

Obraz
© Marek Wieliński

Tylna klapa wytrzymuje ciężar 300 kg, burty – 100 kg. Długość przestrzeni ładunkowej to 1807 mm.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła