KTM Duke 690

Pomimo tego, że KTM nie zachwyca podczas studiowania danych technicznych jazda na nim na długo zapada w pamięć

Obraz
Źródło zdjęć: © Motogen

/ 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

/ 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

/ 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

/ 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

/ 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

/ 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

/ 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

/ 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

/ 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

10 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

11 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

12 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

13 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

14 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

15 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

16 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

17 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

18 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

19 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

20 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

21 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

22 / 22Uzależnia

Obraz
© Motogen

Test nowego Duke'a został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni, potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.

KTM przesączony przez filtr wyrozumiałości okazał się rewelacyjnym naked bike'iem. W stosunku do poprzednika motocykl został ucywilizowany, przez co jest bardziej komfortowy. Nie jest to dobra wiadomość dla maniaków ulicznego terroru, dla których im mniej wygodnie - tym lepiej, jednak powinno pozytywnie odbić się na sprzedaży modelu. Dzięki niewielkiej masie Duke'a zmiana kierunków przychodzi z taką łatwością, jak bujanie konika na biegunach. Oprócz lekkości złożenia dysponuje bardzo przyzwoitą stabilnością.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025