Trwa ładowanie...

Koncepcyjny Royal Enfield SG650 wygląda świetnie. Już czekamy na wersję produkcyjną

Royal Enfield wyraźnie jest w uderzeniu i chce powalczyć nie tylko o bogatszych klientów w Indiach, ale też mocniej namieszać w Europie. Podczas targów EICMA zaprezentowano koncepcyjny model w stylu neo-retro – SG650.

Royal Enfield SG650Royal Enfield SG650Źródło: Materiały prasowe, fot: Royal Enfield
d28szw9
d28szw9

Royal Enfield z firmy, która znana była z tego, że w Indiach produkuje stare brytyjskie motocykle, przeradza się w globalną markę retro jednośladów oferowanych w atrakcyjnych cenach. Jednym ze sposobów na podbój bogatszych rynków są modele 650 dziś reprezentowane przez takie maszyny jak Iterceptor 650 i Continental GT 650.

Teraz Royal Enfield pokazał kolejną maszynę ze swoim największym silnikiem. Choć jest to na razie tylko koncept, to na pewno już nie brakuje osób zainteresowanych taką propozycją.

Royal Enfield SG650 Materiały prasowe
Royal Enfield SG650Źródło: Materiały prasowe, fot: Royal Enfield

Royal Enfield SC650 ma nieco zmienioną ramę w porównaniu do już oferowanych modeli. Ma on bardziej cruiserową sylwetkę, a klasyczne jednoosobowe siedzenie i skrócony błotnik nadają my styl bobbera. Mimo stylistyki retro zadbano, aby całość prezentowała się współcześnie – trochę jak fabryczny custom czy restomod. Całość uzupełnia srebrno-czarne malowanie z rozpikselowanym przejściem i niebieskie detale.

d28szw9

Jest to jedynie motocykl koncepcyjny, ale wydaje się, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby w takiej formie trafił do produkcji. Royal Enfield SG650 wygląda bardzo ciekawie i na pewno by namieszał na rynku choćby samym faktem bycia seryjnym motocyklem w prezencji customa. Nawet jeśli indyjska marka zdecyduje się go nieco "uspokoić", to miejmy nadzieję, że nie będą to duże zmiany.

Royal Enfield SG650 Materiały prasowe
Royal Enfield SG650Źródło: Materiały prasowe, fot: Royal Enfield

Za Royalem Enfieldem SG650 przemawia też to, że tak jak Interceptor 650 i Continental GT 650 są maszynami dość podobnymi, tak nowy model by się wyróżniał na ich tle, a więc mógłby przyciągnąć nowych klientów.

Silnik w tym koncepcie to dobrze znana dwucylindrowa jednostka o pojemności 649 cm3, którego moc to 48 KM, a moment obrotowy wynosi 52 Nm. Do tego dochodzi świetne brzmienie tej jednostki napędowej, co uzupełni wrażenia wizualne, które zapewnia SG650.

Royal Enfield SG650 Materiały prasowe
Royal Enfield SG650Źródło: Materiały prasowe, fot: Royal Enfield
Royal Enfield SG650 Materiały prasowe
Royal Enfield SG650Źródło: Materiały prasowe, fot: Royal Enfield
Royal Enfield SG650 Materiały prasowe
Royal Enfield SG650Źródło: Materiały prasowe, fot: Royal Enfield
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d28szw9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d28szw9
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj