Koenigsegg Regera

Najnowszy Koenigsegg Regera był jednym z aut, które najbardziej przyciągało uwagę podczas targów samochodowych w Genewie. Mając w pamięci wcześniejsze samochody tej marki, większość spodziewała się kolejnego twardego i nastawionego jedynie na kręcenie świetnych czasów na torach wyścigowych. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna.

Obraz
Źródło zdjęć: © Mateusz Pietruszka

/ 8Koenigsegg Regera

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Nowość ze Szwecji to hybryda projektowana z myślą nie tylko o szalonych osiągach, ale również o przyzwoitym komforcie podróży. Z racji tego, że Christian von Koenigsegg (twórca marki) nie jest fanem takich rozwiązań, połączenie trzech silników elektrycznych i jednego spalinowego trzeba było opracować w niecodzienny sposób. Tak oto powstało rozwiązanie o nazwie KDD czyli Koenigsegg Direct Drive Transmission. To rewolucyjny pomysł na pozbycie się klasycznej skrzyni biegów, który polega na tym, że moc z silnika spalinowego wspomaganego przez silniki elektryczne przekazywana jest na tylne koła jedynie z użyciem sprzęgła hydrokinetycznego. Montaż tego systemu sprawił, że auto waży o 88 kg więcej niż gdyby zdecydowano się na klasyczną przekładnię.

/ 8Koenigsegg Regera

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Nowość ze Szwecji to hybryda projektowana z myślą nie tylko o szalonych osiągach, ale również o rozsądnym komforcie podróży. Z racji tego, że Christian von Koenigsegg (twórca marki) nie jest fanem takich rozwiązań, połączenie trzech silników elektrycznych i jednego spalinowego trzeba było opracować w niecodzienny sposób. Tak oto powstało rozwiązanie o nazwie KDD czyli Koenigsegg Direct Drive Transmission. To rewolucyjny pomysł na pozbycie się klasycznej skrzyni biegów, który polega na tym, że moc z silnika spalinowego wspomaganego przez silniki elektryczne przekazywana jest na tylne koła jedynie z użyciem sprzęgła hydrokinetycznego. Montaż tego systemu sprawił, że auto waży o 88 kg więcej niż gdyby zdecydowano się na klasyczną przekładnię.

/ 8Koenigsegg Regera

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Nowość ze Szwecji to hybryda projektowana z myślą nie tylko o szalonych osiągach, ale również o rozsądnym komforcie podróży. Z racji tego, że Christian von Koenigsegg (twórca marki) nie jest fanem takich rozwiązań, połączenie trzech silników elektrycznych i jednego spalinowego trzeba było opracować w niecodzienny sposób. Tak oto powstało rozwiązanie o nazwie KDD czyli Koenigsegg Direct Drive Transmission. To rewolucyjny pomysł na pozbycie się klasycznej skrzyni biegów, który polega na tym, że moc z silnika spalinowego wspomaganego przez silniki elektryczne przekazywana jest na tylne koła jedynie z użyciem sprzęgła hydrokinetycznego. Montaż tego systemu sprawił, że auto waży o 88 kg więcej niż gdyby zdecydowano się na klasyczną przekładnię.

/ 8Koenigsegg Regera

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Nowość ze Szwecji to hybryda projektowana z myślą nie tylko o szalonych osiągach, ale również o rozsądnym komforcie podróży. Z racji tego, że Christian von Koenigsegg (twórca marki) nie jest fanem takich rozwiązań, połączenie trzech silników elektrycznych i jednego spalinowego trzeba było opracować w niecodzienny sposób. Tak oto powstało rozwiązanie o nazwie KDD czyli Koenigsegg Direct Drive Transmission. To rewolucyjny pomysł na pozbycie się klasycznej skrzyni biegów, który polega na tym, że moc z silnika spalinowego wspomaganego przez silniki elektryczne przekazywana jest na tylne koła jedynie z użyciem sprzęgła hydrokinetycznego. Montaż tego systemu sprawił, że auto waży o 88 kg więcej niż gdyby zdecydowano się na klasyczną przekładnię.

/ 8Koenigsegg Regera

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Nowość ze Szwecji to hybryda projektowana z myślą nie tylko o szalonych osiągach, ale również o rozsądnym komforcie podróży. Z racji tego, że Christian von Koenigsegg (twórca marki) nie jest fanem takich rozwiązań, połączenie trzech silników elektrycznych i jednego spalinowego trzeba było opracować w niecodzienny sposób. Tak oto powstało rozwiązanie o nazwie KDD czyli Koenigsegg Direct Drive Transmission. To rewolucyjny pomysł na pozbycie się klasycznej skrzyni biegów, który polega na tym, że moc z silnika spalinowego wspomaganego przez silniki elektryczne przekazywana jest na tylne koła jedynie z użyciem sprzęgła hydrokinetycznego. Montaż tego systemu sprawił, że auto waży o 88 kg więcej niż gdyby zdecydowano się na klasyczną przekładnię.

/ 8Koenigsegg Regera

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Nowość ze Szwecji to hybryda projektowana z myślą nie tylko o szalonych osiągach, ale również o rozsądnym komforcie podróży. Z racji tego, że Christian von Koenigsegg (twórca marki) nie jest fanem takich rozwiązań, połączenie trzech silników elektrycznych i jednego spalinowego trzeba było opracować w niecodzienny sposób. Tak oto powstało rozwiązanie o nazwie KDD czyli Koenigsegg Direct Drive Transmission. To rewolucyjny pomysł na pozbycie się klasycznej skrzyni biegów, który polega na tym, że moc z silnika spalinowego wspomaganego przez silniki elektryczne przekazywana jest na tylne koła jedynie z użyciem sprzęgła hydrokinetycznego. Montaż tego systemu sprawił, że auto waży o 88 kg więcej niż gdyby zdecydowano się na klasyczną przekładnię.

/ 8Koenigsegg Regera

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Nowość ze Szwecji to hybryda projektowana z myślą nie tylko o szalonych osiągach, ale również o rozsądnym komforcie podróży. Z racji tego, że Christian von Koenigsegg (twórca marki) nie jest fanem takich rozwiązań, połączenie trzech silników elektrycznych i jednego spalinowego trzeba było opracować w niecodzienny sposób. Tak oto powstało rozwiązanie o nazwie KDD czyli Koenigsegg Direct Drive Transmission. To rewolucyjny pomysł na pozbycie się klasycznej skrzyni biegów, który polega na tym, że moc z silnika spalinowego wspomaganego przez silniki elektryczne przekazywana jest na tylne koła jedynie z użyciem sprzęgła hydrokinetycznego. Montaż tego systemu sprawił, że auto waży o 88 kg więcej niż gdyby zdecydowano się na klasyczną przekładnię.

/ 8Koenigsegg Regera

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Nowość ze Szwecji to hybryda projektowana z myślą nie tylko o szalonych osiągach, ale również o rozsądnym komforcie podróży. Z racji tego, że Christian von Koenigsegg (twórca marki) nie jest fanem takich rozwiązań, połączenie trzech silników elektrycznych i jednego spalinowego trzeba było opracować w niecodzienny sposób. Tak oto powstało rozwiązanie o nazwie KDD czyli Koenigsegg Direct Drive Transmission. To rewolucyjny pomysł na pozbycie się klasycznej skrzyni biegów, który polega na tym, że moc z silnika spalinowego wspomaganego przez silniki elektryczne przekazywana jest na tylne koła jedynie z użyciem sprzęgła hydrokinetycznego. Montaż tego systemu sprawił, że auto waży o 88 kg więcej niż gdyby zdecydowano się na klasyczną przekładnię.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy