Koenigsegg One:1

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

/ 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

/ 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

/ 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

/ 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

/ 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

/ 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

/ 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

/ 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

10 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

11 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

12 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

13 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

14 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

15 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

16 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

17 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

18 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

19 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

20 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

21 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

22 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

23 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

24 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

25 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

26 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

27 / 27Granica osiągnięta

Obraz
© Szymon Jasina

Nazwa nowego Koenigsegga nie jest przypadkowa. W modelu One:1 na każdy kilogram masy przypada 1 koń mechaniczny. Oznacza to, że ten supersamochód z najwyższej półki oferuje kierowcy imponujące 1360 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,8 s, ale jeszcze bardziej imponujące są inne wartości. 300 km/h pojawia się na liczniku w 11,92 s, czyli o niemal 5 s szybciej niż w standardowym Bugatti Veyronie.

Niewielki szwedzki producent wyprodukuje łącznie tylko 6 egzemplarzy modelu One:1, a sam do testów wykorzystuje dodatkowy prototyp. Najszybszy samochód Koenigsegga jest efektem kilkunastu lat ewolucji i rozwoju. W tym czasie moc silnika wzrosła ponad dwukrotnie, a udoskonalona aerodynamika i podwozie pozwalają wykorzystać możliwości jednostki napędowej. One:1 jest też dowodem na wyjątkową innowacyjność szwedzkiej firmy. Koenigsegg jest pierwszym producentem samochodów, który produkuje felgi wykonane z włókna węglowego.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka