Koenigsegg Agera One:1

Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

10 / 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro