Koenigsegg Agera One:1

Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

/ 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

10 / 10Pierwszy megasamochód świata

Obraz
© WP.PL

Tak Koenigsegg reklamuje swój najnowszy pojazd. Agera One:1 swoją nazwę zawdzięcza temu, że na każdy kilogram masy przypada 1 KM. Oznacza to, że podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 5,0 l dostarcza 1360 KM. Szwedzka marka nie podała jak szybko przyspiesza on do 100 km/h, ale według założeń ma osiągać 440 km/h, co uczyni Koenigsegga najszybszym samochodem na świecie. Prędkość ta nie została jednak okupiona zmniejszonym pakietem aerodynamicznym. Wręcz przeciwnie, przy 260 km/h, uzyskiwany jest docisk równy 610 kg. To jest samochód, który ma sprawdzić się na torze, a prędkość maksymalna nie była priorytetem.

Świetny stosunek mocy do masy to nie tylko zasługa silnika, ale też lekkiej konstrukcji. Zastosowanie odchudzonego nadwozia z włókna węglowego, tytanowego wydechu i wielu innych rozwiązań pozwoliło uczynić tę potężną maszynę wyjątkowo lekką. Niestety jest też zła wiadomość. Powstanie tylko sześć egzemplarzy modelu One:1 i wszystkie już zostały sprzedane. Jesteśmy jednak pewni, że Christian von Koenigsegg już pracuje nad jeszcze bardziej niesamowitym samochodem.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę