Klasyki na Torze Kielce

W dniach 2-3 maja na Torze Kielce odbyła się druga odsłona Motointegrator ClassicAuto Cup. Na starcie pojawiło się wiele kultowych samochodów

Obraz

/ 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

/ 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

/ 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

/ 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

/ 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

/ 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

/ 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

/ 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

/ 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

10 / 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

11 / 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

12 / 12Klasyczne ściganie w Kielcach

Obraz
© Materiały prasowe

Pierwszego dnia dla wszystkich chętnych przewidziano trening - również dla tych, którzy nie uczestniczyli w samej eliminacji. Popołudniem rozegrano z kolei dodatkową próbę - wyścig na dochodzenie. Polegał on na starcie dwóch kierowców, którzy w momencie rozpoczęcia rywalizacji znajdowali się po przeciwnych stronach toru.

We wtorek odbyła się główna rozgrywka. Najpierw uczestnicy mieli dwa okrążenia by zapoznać się z trasą, a następnie musieli przejechać pięć pojazdów mierzonych. Oprócz konkurowania w sześciu grupach i poszczególnych klasach pojemnościowych, kierowcy rywalizowali też w innych pucharach, np. Mercedes Challenge, Toyota czy Fiat Chrysler Automobiles.

Impreza na Torze Kielce zgromadziła ok. 170 uczestników, którzy zasiedli za kierownicami takich aut jak m. in. Toyota Celica, Peugeot 205, Polonez czy Ford Sierra.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła