Kia Stonic (2017)

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Szymon Jasina
Szymon Jasina

/ 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

/ 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

/ 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

/ 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

/ 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

/ 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

/ 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

/ 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

/ 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

10 / 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

11 / 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

12 / 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

13 / 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

14 / 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

15 / 15Skrojona pod Europę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Kia Stonic jest drugim SUV-em segmentu B koreańskiego koncernu, który pojawił się w ostatnim czasie. Co ciekawe, tym razem to Hyundai postawił na odważniejszy wygląd z licznymi dodatkowymi elementami stylistycznymi. Jednak w mojej opinii to znowu Kia wyszła zwycięsko z pojedynku projektantów. Nadwozie prezentuje się bardziej elegancko i spójnie, a przy tym na pewno nie jest nudne.

W ofercie za to znajdą się trzy jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna. Podstawową opcją jest jednostka 1,25 MPI o mocy 84 KM, która jako jedyna współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Jest to też jedyny motor oferowany z podstawowym wyposażeniem. Mocniejszą alternatywą jest silnik 1,4 l o mocy 100 KM, natomiast topowy benzyniak to turbodoładowana trzycylindrowa jednostka 1,0 l oferująca 120 KM. Ta najmocniejsza jednostka w 2018 r. będzie też opcjonalnie mogła był połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. W gamie jest też jeden diesel – 1,6 CRDi o mocy 110 KM, czyli zapewniający osiągi zbliżone do najmocniejszej wersji benzynowe.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka