Kia Sportage

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

10 / 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

11 / 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy