Kia Sportage

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

/ 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

10 / 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

11 / 11Popularny SUV

Obraz
© Tomasz Budzik

Kia Sportage czwartej generacji mocno nawiązuje do poprzednika, różni się jednak designem nadwozia, szeregiem nowinek technologicznych i wyższym poziomem jakościowym wnętrza. Po raz pierwszy nabywcy tego auta będą mogli je zamówić w wersji GT Line, która cechuje się naciskiem na dynamikę, zarówno wizualnym, jak i technicznym.

Nowy Sportage ma to, co w tej klasie najważniejsze – wygląda masywnie. Wysoko poprowadzona maska i duże zestawy świateł dziennych umieszczonych na wysokości kół czynią auto wizualnie większym. Kształt przodu i w szczególności reflektorów to zdecydowany wyróżnik na tle dotychczasowych modeli koreańskiej marki. Również boczne przetłoczenia i błotniki są większe niż u poprzednika.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka