Kia Sportage

Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

/ 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

/ 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

/ 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

/ 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

/ 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

/ 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

/ 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

/ 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

10 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

11 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

12 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

13 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

14 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

15 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

16 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

17 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

18 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

19 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

20 / 20Przepis na bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

W SUV-ach szczególnie mocno liczy się prezencja samochodu, bo to właśnie wygląd jest jednym z kluczy do popularności tych aut. Projektanci Kii postanowili zachować charakterystyczny kształt trzeciego słupka, ale całkowicie zmieniono przód Sportage'a. Główne lampy zostały przesunięte na górę i nachodzą na maskę, dzięki czemu grill jest szerszy. Poniżej znalazło się miejsce dla dużych elementów ze światłami przeciwmgielnymi, które razem z wydatnymi błotnikami podkreślają masywną i muskularną sylwetkę. Sama maska uzyskała dwa przetłoczenia przywodzące na myśl sportowe samochody, a które widać też nieprzerwanie zza kierownicy, co dodaje autu charakteru.

Pod maską Kii Sportage może pracować jeden z dwóch silników benzynowych (132 i 177 KM) lub jeden z trzech diesli (115, 136 i 185 KM). Duże gabaryty samochodu oznaczają, że trzy słabsze warianty posłużą raczej do spokojnej jazdy, a dynamikę zapewnią dopiero najmocniejsze motory. Jednak, jak pokazują statystyki sprzedaży poprzedniego modelu, takie parametry wystarczają większości zmotoryzowanych.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy