Kia cee`d FL 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

/ 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

/ 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

/ 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

/ 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

/ 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

/ 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

/ 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

/ 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

10 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

11 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

12 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

13 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

14 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

15 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

16 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

17 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

18 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

19 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

20 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

21 / 21Lifting pod znakiem downsizingu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cee'd to motor napędowy koreańskiego koncernu. Produkowany w słowackiej Żylinie kompakt doczekał się kosmetycznego liftingu obejmującego głównie zmiany pod maską i uzupełnienie wyposażenia pokładowego. Na ten model przypada 25% europejskiej i 30% polskiej sprzedaży Kii. Dostępny jest w trzech wariantach nadwoziowych, z 7 silnikami i w niższej cenie, niż Volkswagen Golf, czy Ford Focus. Po modernizacjach stanowi łakomy kąsek dla szukających uniwersalnego i dopracowanego auta.

Względem poprzednika zmiany na zewnątrz są stosunkowo niewielkie. Dzięki zastosowaniu inaczej uformowanych zderzaków i osłon podwozia udało się zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29 (0,30 przed liftem), a poprzez skupienie się wygładzaniu detali karoserii, projektanci odjęli Kii wielu zmarszczek. Nowość stanowi pakiet GT Line dostępny z 1,0 T-GDI i 1,6 CRDi. Wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej umieszczonymi tuż nad lampami przeciwmgielnymi, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich, przyciemnionymi szybami tylny i delikatnie utwardzonym zawieszeniem. Trzeba przyznać, że Cee'd w takiej konfiguracji łączy elegancję ze sportową nutą, ale stanowi propozycję dla klientów z zasobnym portfelem.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła