Trwa ładowanie...

Kawasaki Versys 1000 S – debiut środkowej odmiany modelu

Największy model typu adventure tourer od Kawasaki doczekał się pośredniej opcji wyposażeniowej. Versys 1000 S wpisuje się pomiędzy wersję podstawową, a najbogatszą SE. Jeśli chodzi o stylistykę i napęd jest ona identyczna, jednak wyróżnia się listą dodatków. Dostępna jest też w czterech konfiguracjach.

Kawasaki Versys 1000 SKawasaki Versys 1000 SŹródło: Materiały prasowe, fot: Kawasaki
d56zfnk
d56zfnk

Kawasaki Versys 1000 S jako pośrednia wersja wyposażeniowa ma część dodatków, które znajdują się w najbogatszej odmianie SE. Oznacza to możliwość podłączenia smartfonu do komputera pokładowego, podgrzewaną kierownicę, tempomat, kontrolę trakcji, dodatkowe światła doświetlające zakręty, quick shifter i wytrzymalszy lakier.

Podobnie jak model standardowy i SE, tak też Kawasaki Versys 1000 S będzie oferowany w kilku wersjach – dokładniej w czterech: podstawowej, Tourer, Tourer Plus i Grand Tourer. Druga z nich wyposażona jest w tworzywo chroniące bak i dwa kufry boczne o łącznej pojemności 57 l. Tourer Plus ma dodatkowo LED-owe światła przeciwmgielne. Natomiast najbogatsza wersja Grand Tourer dorzuca do tego centralny kufer o pojemności 47 l, uchwyt na nawigację i crash pady zamontowane do ramy przy silniku.

Kawasaki Versys 1000 S Materiały prasowe
Kawasaki Versys 1000 SŹródło: Materiały prasowe, fot: Kawasaki

Największa różnica pomiędzy Kawasaki Versys 1000 S oraz SE jest w zawieszeniu. Droższa odmiana oprócz sterowanego elektronicznie zawieszenie KECS posiada też technologię nazwaną Skyhook, która ma za zadanie lepiej wybierać wszelkie nierówności. Rozwiązanie to jest nowością na przyszły sezon i znalazło się tylko w topowej odmianie japońskiego motocykla.

d56zfnk

Kawasaki Versys 1000 S podobnie jak pozostałe dwie wersje tego motocykla napędzane jest rzędowym silnikiem czterocylindrowym o pojemności 1043 cm3. Dostarcza on 120 KM przy 9000 obr./min oraz 102 Nm przy 7500 obr./min. Za przeniesienie napędu odpowiada 6-biegowa skrzynia i łańcuch.

Choć nie podano jeszcze polskich cen Kawasaki Versys 1000 w odmianie S, to patrząc na cenniki z innych krajów, można się spodziewać, że znajdzie się on mniej więcej w połowie między wersją podstawową a SE.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d56zfnk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d56zfnk
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj