Mija właśnie 17 lat od powstania oficjalnego przedstawicielstwa Forda w Polsce. W tym czasie marka na dobre zadomowiła się na polskim rynku. Ma mocno rozbudowaną sieć serwisową – 64 punkty w Polsce i równie silną sieć sprzedaży – 57 punktów.W najnowszej stacji dealerskiej Forda BIG Autohandel w Warszawie uroczyście przekazano klientowi nowego Forda Focusa. Było to 300 000 auto sprowadzone przez oficjalnego importera Forda Polska Sp. z o.o i sprzedane w autoryzowanej sieci Forda w Polsce.
Mija właśnie 17 lat od powstania oficjalnego przedstawicielstwa Forda w Polsce. W tym czasie marka na dobre zadomowiła się na polskim rynku. Ma mocno rozbudowaną sieć serwisową – 64 punkty w Polsce i równie silną sieć sprzedaży – 57 punktów. Fordy znane ze swej wytrzymałości i niezawodności cieszą się coraz większym uznaniem klientów. W ub. roku sprzedano ich blisko 26 tys.
- Osiągnęliśmy 20 procentowy wzrost sprzedaży i mamy 7 procentowy udział w rynku. Ten rok będzie dla nas bardzo ważny – powiedział podczas uroczystości prezes i dyrektor generalny Ford Polska Adam Kołodziejczyk. - Pojawią się nowe auta, Kuga - samochód sportowo rekreacyjny oraz całkowicie nowa Fiesta. Z poprzednim modelem łączy ją tylko nazwa. W samochodach Mondeo, S-MAX i Galaxy montowany będzie nowy silnik wysokoprężny z serii TDCi o pojemności 2,2 litra i mocy 175 KM. Liczymy również na zainteresowanie klientów Focusem ECOnetic, pojazdem o wyjątkowo niskiej emisji dwutlenku węgla – na poziomie 115 g/km. W tej klasie aut z konwencjonalnym napędem jest to dziś najlepszy wynik. Myślę, że fordowski sposób na ekologię – znaczne zmniejszenie toksyczności spalin - znajdzie naśladowców wśród innych producentów. Zanim nie zostaną opracowane inne źródła napędu to jest chyba kierunek najmniej szkodzący środowisku. - Jest jeszcze jedna, istotna rzecz. W drugiej połowie roku z fabryki w Tychach zaczną wyjeżdżać Fordy
Ka. To auto z pewnością zdobędzie rynek. Jak widać nie brakuje nam powodów do optymizmu" – zakończył Adam Kołodziejczyk. Źródło: Samar