Jeep Renegade Limited 1,4 Multiair
Twardziel w wersji mini
None
Jeep po przejÄciu przez wĆoskiego Fiata roĆnie w siĆÄ. Ekspansja w Europie i Ameryce PĂłĆnocnej nabiera tempa. W zeszĆym roku na rynku oficjalnie zadebiutowaĆ najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskaĆ przychylnoĆÄ europejskich klientĂłw. TechnologiÄ dzieli z Fiatem 500X, ale ksztaĆt karoserii tego nie zdradza. W zaleĆŒnoĆci od wersji, jego przeĆwit wynosi od 19 do 21 centymetrĂłw, silniki generujÄ od 110 do 170 KM, a w opcji wystÄpuje napÄd na cztery koĆa. W Polsce sporÄ popularnoĆciÄ cieszy siÄ przednionapÄdowa odmiana z turbodoĆadowanym 1,4 Multiair i taki teĆŒ egzemplarz postanowiliĆmy wziÄ Ä pod lupÄ.
* ILE WART JEST TWĂJ SAMOCHĂD? MOĆ»ESZ SIÄ ĆATWO PRZEKONAÄ *
AmerykaĆsko-wĆoski SUV wymiarami wpisuje siÄ w ĆredniÄ
przypisanÄ
dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry dĆugoĆci, 180,5 szerokoĆci i 167 wysokoĆci. DziÄki licznym plastikowym, czarnym nakĆadkom wyglÄ
da zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliĆșniaka â Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymaĆ teĆŒ pudeĆkowato-kwadratowy ksztaĆt, dziÄki czemu na ulicy nie pomylimy go z ĆŒadnym innym samochodem. ChcÄ
c uatrakcyjniÄ nadwozie, warto zajrzeÄ do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liĆcie opcji znajdziemy 18-calowe obrÄcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oĆwietlenie i pĆyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca siÄ teĆŒ potÄĆŒny grill szczelnie wypeĆniajÄ
cy przestrzeĆ miÄdzy reflektorami.