Jeep Renegade

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 10"Amerykanin" z Włoch

Obraz
© WP.PL

Jeep po raz pierwszy wprowadza do swojej oferty małego SUV-a. Renegade ma sprawdzić się w ciasnych miejskich uliczkach, a przy tym zapewniać możliwości terenowe godne amerykańskiej marki. 16 kombinacji silnik/napęd i ciekawa stylistyka mają zapewnić globalny sukces nowego modelu.

Odmiana Trailhawk posiada o 20 mm większy prześwit, płyty ochronne i haki holownicze: przedni i tylny w kolorze czerwonym, zderzaki, które mogą się poszczycić kątem najazdu o wartości 30,5 stopnia, kątem zejścia 34,3 stopnia i kątem rampowym 25,7 stopnia, do 205 mm skoku kół i system kontroli zjazdu ze wzniesień. Dodatkowo cechuje ją głębokość brodzenia wynoszącą 480 mm i siła uciągu do 1500 kg w modelach wyposażonych w silnik diesel MultiJet II i do 907 kg w modelach z silnikiem Tigershark 2,4 l.

/ 10"Amerykanin" z Włoch

Obraz
© WP.PL

Jeep po raz pierwszy wprowadza do swojej oferty małego SUV-a. Renegade ma sprawdzić się w ciasnych miejskich uliczkach, a przy tym zapewniać możliwości terenowe godne amerykańskiej marki. 16 kombinacji silnik/napęd i ciekawa stylistyka mają zapewnić globalny sukces nowego modelu.

Odmiana Trailhawk posiada o 20 mm większy prześwit, płyty ochronne i haki holownicze: przedni i tylny w kolorze czerwonym, zderzaki, które mogą się poszczycić kątem najazdu o wartości 30,5 stopnia, kątem zejścia 34,3 stopnia i kątem rampowym 25,7 stopnia, do 205 mm skoku kół i system kontroli zjazdu ze wzniesień. Dodatkowo cechuje ją głębokość brodzenia wynoszącą 480 mm i siła uciągu do 1500 kg w modelach wyposażonych w silnik diesel MultiJet II i do 907 kg w modelach z silnikiem Tigershark 2,4 l.

/ 10"Amerykanin" z Włoch

Obraz
© WP.PL

Jeep po raz pierwszy wprowadza do swojej oferty małego SUV-a. Renegade ma sprawdzić się w ciasnych miejskich uliczkach, a przy tym zapewniać możliwości terenowe godne amerykańskiej marki. 16 kombinacji silnik/napęd i ciekawa stylistyka mają zapewnić globalny sukces nowego modelu.

Odmiana Trailhawk posiada o 20 mm większy prześwit, płyty ochronne i haki holownicze: przedni i tylny w kolorze czerwonym, zderzaki, które mogą się poszczycić kątem najazdu o wartości 30,5 stopnia, kątem zejścia 34,3 stopnia i kątem rampowym 25,7 stopnia, do 205 mm skoku kół i system kontroli zjazdu ze wzniesień. Dodatkowo cechuje ją głębokość brodzenia wynoszącą 480 mm i siła uciągu do 1500 kg w modelach wyposażonych w silnik diesel MultiJet II i do 907 kg w modelach z silnikiem Tigershark 2,4 l.

/ 10"Amerykanin" z Włoch

Obraz
© WP.PL

Jeep po raz pierwszy wprowadza do swojej oferty małego SUV-a. Renegade ma sprawdzić się w ciasnych miejskich uliczkach, a przy tym zapewniać możliwości terenowe godne amerykańskiej marki. 16 kombinacji silnik/napęd i ciekawa stylistyka mają zapewnić globalny sukces nowego modelu.

Odmiana Trailhawk posiada o 20 mm większy prześwit, płyty ochronne i haki holownicze: przedni i tylny w kolorze czerwonym, zderzaki, które mogą się poszczycić kątem najazdu o wartości 30,5 stopnia, kątem zejścia 34,3 stopnia i kątem rampowym 25,7 stopnia, do 205 mm skoku kół i system kontroli zjazdu ze wzniesień. Dodatkowo cechuje ją głębokość brodzenia wynoszącą 480 mm i siła uciągu do 1500 kg w modelach wyposażonych w silnik diesel MultiJet II i do 907 kg w modelach z silnikiem Tigershark 2,4 l.

/ 10"Amerykanin" z Włoch

Obraz
© WP.PL

Jeep po raz pierwszy wprowadza do swojej oferty małego SUV-a. Renegade ma sprawdzić się w ciasnych miejskich uliczkach, a przy tym zapewniać możliwości terenowe godne amerykańskiej marki. 16 kombinacji silnik/napęd i ciekawa stylistyka mają zapewnić globalny sukces nowego modelu.

Odmiana Trailhawk posiada o 20 mm większy prześwit, płyty ochronne i haki holownicze: przedni i tylny w kolorze czerwonym, zderzaki, które mogą się poszczycić kątem najazdu o wartości 30,5 stopnia, kątem zejścia 34,3 stopnia i kątem rampowym 25,7 stopnia, do 205 mm skoku kół i system kontroli zjazdu ze wzniesień. Dodatkowo cechuje ją głębokość brodzenia wynoszącą 480 mm i siła uciągu do 1500 kg w modelach wyposażonych w silnik diesel MultiJet II i do 907 kg w modelach z silnikiem Tigershark 2,4 l.

/ 10"Amerykanin" z Włoch

Obraz
© WP.PL

Jeep po raz pierwszy wprowadza do swojej oferty małego SUV-a. Renegade ma sprawdzić się w ciasnych miejskich uliczkach, a przy tym zapewniać możliwości terenowe godne amerykańskiej marki. 16 kombinacji silnik/napęd i ciekawa stylistyka mają zapewnić globalny sukces nowego modelu.

Odmiana Trailhawk posiada o 20 mm większy prześwit, płyty ochronne i haki holownicze: przedni i tylny w kolorze czerwonym, zderzaki, które mogą się poszczycić kątem najazdu o wartości 30,5 stopnia, kątem zejścia 34,3 stopnia i kątem rampowym 25,7 stopnia, do 205 mm skoku kół i system kontroli zjazdu ze wzniesień. Dodatkowo cechuje ją głębokość brodzenia wynoszącą 480 mm i siła uciągu do 1500 kg w modelach wyposażonych w silnik diesel MultiJet II i do 907 kg w modelach z silnikiem Tigershark 2,4 l.

/ 10"Amerykanin" z Włoch

Obraz
© WP.PL

Jeep po raz pierwszy wprowadza do swojej oferty małego SUV-a. Renegade ma sprawdzić się w ciasnych miejskich uliczkach, a przy tym zapewniać możliwości terenowe godne amerykańskiej marki. 16 kombinacji silnik/napęd i ciekawa stylistyka mają zapewnić globalny sukces nowego modelu.

Odmiana Trailhawk posiada o 20 mm większy prześwit, płyty ochronne i haki holownicze: przedni i tylny w kolorze czerwonym, zderzaki, które mogą się poszczycić kątem najazdu o wartości 30,5 stopnia, kątem zejścia 34,3 stopnia i kątem rampowym 25,7 stopnia, do 205 mm skoku kół i system kontroli zjazdu ze wzniesień. Dodatkowo cechuje ją głębokość brodzenia wynoszącą 480 mm i siła uciągu do 1500 kg w modelach wyposażonych w silnik diesel MultiJet II i do 907 kg w modelach z silnikiem Tigershark 2,4 l.

/ 10"Amerykanin" z Włoch

Obraz
© WP.PL

Jeep po raz pierwszy wprowadza do swojej oferty małego SUV-a. Renegade ma sprawdzić się w ciasnych miejskich uliczkach, a przy tym zapewniać możliwości terenowe godne amerykańskiej marki. 16 kombinacji silnik/napęd i ciekawa stylistyka mają zapewnić globalny sukces nowego modelu.

Odmiana Trailhawk posiada o 20 mm większy prześwit, płyty ochronne i haki holownicze: przedni i tylny w kolorze czerwonym, zderzaki, które mogą się poszczycić kątem najazdu o wartości 30,5 stopnia, kątem zejścia 34,3 stopnia i kątem rampowym 25,7 stopnia, do 205 mm skoku kół i system kontroli zjazdu ze wzniesień. Dodatkowo cechuje ją głębokość brodzenia wynoszącą 480 mm i siła uciągu do 1500 kg w modelach wyposażonych w silnik diesel MultiJet II i do 907 kg w modelach z silnikiem Tigershark 2,4 l.

/ 10"Amerykanin" z Włoch

Obraz
© WP.PL

Jeep po raz pierwszy wprowadza do swojej oferty małego SUV-a. Renegade ma sprawdzić się w ciasnych miejskich uliczkach, a przy tym zapewniać możliwości terenowe godne amerykańskiej marki. 16 kombinacji silnik/napęd i ciekawa stylistyka mają zapewnić globalny sukces nowego modelu.

Odmiana Trailhawk posiada o 20 mm większy prześwit, płyty ochronne i haki holownicze: przedni i tylny w kolorze czerwonym, zderzaki, które mogą się poszczycić kątem najazdu o wartości 30,5 stopnia, kątem zejścia 34,3 stopnia i kątem rampowym 25,7 stopnia, do 205 mm skoku kół i system kontroli zjazdu ze wzniesień. Dodatkowo cechuje ją głębokość brodzenia wynoszącą 480 mm i siła uciągu do 1500 kg w modelach wyposażonych w silnik diesel MultiJet II i do 907 kg w modelach z silnikiem Tigershark 2,4 l.

10 / 10"Amerykanin" z Włoch

Obraz
© WP.PL

Jeep po raz pierwszy wprowadza do swojej oferty małego SUV-a. Renegade ma sprawdzić się w ciasnych miejskich uliczkach, a przy tym zapewniać możliwości terenowe godne amerykańskiej marki. 16 kombinacji silnik/napęd i ciekawa stylistyka mają zapewnić globalny sukces nowego modelu.

Odmiana Trailhawk posiada o 20 mm większy prześwit, płyty ochronne i haki holownicze: przedni i tylny w kolorze czerwonym, zderzaki, które mogą się poszczycić kątem najazdu o wartości 30,5 stopnia, kątem zejścia 34,3 stopnia i kątem rampowym 25,7 stopnia, do 205 mm skoku kół i system kontroli zjazdu ze wzniesień. Dodatkowo cechuje ją głębokość brodzenia wynoszącą 480 mm i siła uciągu do 1500 kg w modelach wyposażonych w silnik diesel MultiJet II i do 907 kg w modelach z silnikiem Tigershark 2,4 l.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka