Jeep Grand Cherokee SRT

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

10 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

11 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

12 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

13 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

14 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

15 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

16 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

17 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

18 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

19 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

20 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro