Jeep Grand Cherokee SRT

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

/ 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

10 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

11 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

12 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

13 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

14 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

15 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

16 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

17 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

18 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

19 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

20 / 20Amerykański mięśniak

Obraz
© Szymon Jasina

Klasyczny kształt nadwozia i mało ekstrawagancka stylistyka stanowią bardzo udane połączenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Grand Cherokee jest jednym z lepiej wyglądających SUV-ów.

Jeep Grand Cherokee SRT to typowo amerykański samochód. Duże nadwozie, mocny i paliwożerny silnik oraz właściwości jezdne, które nie zachęcają do jazdy krętymi drogami. Mimo tego wszystkiego model ten jest ciekawą propozycją dla polskich kierowców.

Najważniejsze jest to, co ta bestia rodem z USA ma pod maską. Silnik V8 to Hemi o imponującej pojemności 6,4 l. Nie sposób sobie wyobrazić bardziej amerykański napęd. Efekt jego pracy robi duże wrażenie. 468 KM i 624 Nm wystarczają, aby ważącego 2360 kg SUV-a rozpędzić do 100 km/h w zaledwie 5 sekund. Choć nie ma to większego znaczenia, wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 257 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy