Jeep Cherokee w wersji na rok 2011 nie został poddany tak gruntownej modyfikacji, jak na przykład jego większy brat - Grand Cherokee. W tym przypadku można jedynie mówić o drobnym liftingu.
Dla wszystkich odmian modelowych dostępne są nowe, perłowe lakiery nadwozia: jeżynowy Blackberry Pearl, biały White Clear i wiśniowy Deep Cherry Red Crystal Pearl.
Nowością w standardzie wyposażenia MY 2011 wszystkich wersji modelowych Liberty jest nowa, wielofunkcyjna kierownica z przyciskami sterowania audio. Jeep Cherokee Limited otrzymał z kolei elektroniczne centrum informacyjne EVIC oraz systemy kontroli prędkości jazdy oraz telefonii komórkowej hands-free Uconnect Phone. Dostępne są również nowe zestawy Media Center.
* TU ZNAJDZIESZ WIĘCEJ ZDJĘĆ TEGO SAMOCHODU * Jeep Cherokee posiada niezależne zawieszenie kół przednich, wspomagany układ kierowniczy z przekładnią zębatkową oraz pięciodrążkowe zawieszenie tylne. W terenie sprawdzi się natomiast system napędu 4x4 Selec-Trac II.
Pod maską pracuje 3,7-litrowy silnik benzynowy o mocy 210 KM i momencie obrotowym 319 Nm. W wersjach przeznaczonych na rynki europejskie od stycznia 2011 montowany będzie nowy turbodiesel o pojemności 2,8-litra, mocy 200 KM osiąganej przy 3600 obr./min. i momencie 410 Nm rozwijanym przy 2000-3200 obr./min. (w wersji z sześciostopniową skrzynią manualną). Silniki modeli wyposażonych w pięciostopniowy automat będą rozwijały 460 Nm przy 1600-2600 obr./min.
Pilot zdalnego uruchamiania silnika, fotele z pamięcią położeń czy elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne to tylko niektóre z seryjnych i dostępnych w opcji elementów wyposażenia.
Źródło: Moto Target