Japońska bandera - Honda Civic
None
Japońska bandera - Honda Civic
To miało być stylowe auto z duszą. Delikatny tuning, bodykit typowy dla Japan style, czarne felgi i maska, sportowy wydech, a także wszystkie dodatki w stylu JDM (Japan Domestic Market) sprawiają, że auto wyróżnia się spośród innych.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Rasowego wyglądu nadają dodatkowe wskaźniki w słupku i na desce rozdzielczej. Są to wskaźniki ciśnienia, temperatury oleju, stanu napięcia i wskaźnik podciśnienia w dolocie.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Niepowtarzalny wygląd Honda zawdzięcza również zawieszeniu, które zostało zmienione na gwintowane GT Cupline, co dało obniżenie auta o około 60 mm. Do tego felgi 15 cali firmy Rot Circuit 10, czarne z polerowanym rantem - świetnie pasują do srebrnego nadwozia. Przednie lampy zostały zmienione na odpowiedniki z wersji Type-R. Następnie zostały przerobione na USDM Bi-ksenonony o barwie 6000 K, dzięki czemu poprawiła się widoczność, a przede wszystkim atrakcyjność auta.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Zaglądając do środka auta - w oczy rzuca się mała sportowa kierownica, którą w jednej chwili można zdemontować. Fotele zostały wymienione na nowe firmy NRG w kolorze krwistoczerwonym, z którym świetnie komponuje się tapicerka w drzwiach zrobiona na wzór Type-R style.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Body kit do Civica został ściągnięty z USA przez aukcje internetowe. W elementach nadwozia można zauważyć dokładkę i spoiler typu Si-style na tylnej klapie. Maska pomalowana w czarnym kolorze dodaje undergroundowego charakteru. Ciekawostką jest wewnętrzna strona maski, która została pomalowana w barwach Sun Empire, czyli bandery japońskiej marynarki wojennej. Bardzo wymowny zabieg. Czerwone emblematy, typowe dla najszybszych aut tej marki, a także przyciemniane szyby dodają autu agresywnego wyglądu.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Pod maską Japończyka mamy silnik o pojemności 1.6 cm3, seryjnie dysponujący mocą 106 KM. Poprzez zastosowanie kilku zmian, auto zyskało na mocy. Wstawiony został zimny dolot ze stożkiem AOMA w zderzaku. Wycięto katalizator, wstawiono kolektor 4-2-1, tłumik środkowy przelotowy, a także końcowy typu Apexi N1 style. Auto nabrało więcej mocy, dynamiki i charakterystycznego dźwięku.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Niepowtarzalny wygląd Honda zawdzięcza również zawieszeniu, które zostało zmienione na gwintowane GT Cupline, co dało obniżenie auta o około 60 mm. Do tego felgi 15 cali firmy Rot Circuit 10, czarne z polerowanym rantem - świetnie pasują do srebrnego nadwozia.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Pod maską Japończyka mamy silnik o pojemności 1.6 cm3, seryjnie dysponujący mocą 106 KM. Poprzez zastosowanie kilku zmian, auto zyskało na mocy. Wstawiony został zimny dolot ze stożkiem AOMA w zderzaku. Wycięto katalizator, wstawiono kolektor 4-2-1, tłumik środkowy przelotowy, a także końcowy typu Apexi N1 style. Auto nabrało więcej mocy, dynamiki i charakterystycznego dźwięku. Jest też kilka charakterystycznych dodatków, takich jak: korek pokrywy zaworów Mugen, skarpetki spoon, a także wspomniane wcześniej malowanie, które pokrywa maskę i silnik.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Body kit do Civica został ściągnięty z USA przez aukcje internetowe. W elementach nadwozia można zauważyć dokładkę i spoiler typu Si-style na tylnej klapie. Maska pomalowana w czarnym kolorze dodaje undergroundowego charakteru.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Pod maską Japończyka mamy silnik o pojemności 1.6 cm3, seryjnie dysponujący mocą 106 KM. Poprzez zastosowanie kilku zmian, auto zyskało na mocy. Wstawiony został zimny dolot ze stożkiem AOMA w zderzaku. Wycięto katalizator, wstawiono kolektor 4-2-1, tłumik środkowy przelotowy, a także końcowy typu Apexi N1 style.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Zaglądając do środka auta - w oczy rzuca się mała sportowa kierownica, którą w jednej chwili można zdemontować. Fotele zostały wymienione na nowe firmy NRG w kolorze krwistoczerwonym, z którym świetnie komponuje się tapicerka w drzwiach zrobiona na wzór Type-R style.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Auto nabrało więcej mocy, dynamiki i charakterystycznego dźwięku. Właściciel nie zapomniał o układzie hamulcowym, wymieniając tarcze na Brembo Max, a także klocki na EBC Green Staff.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Zaglądając do środka auta - w oczy rzuca się mała sportowa kierownica, którą w jednej chwili można zdemontować. Fotele zostały wymienione na nowe firmy NRG w kolorze krwistoczerwonym, z którym świetnie komponuje się tapicerka w drzwiach zrobiona na wzór Type-R style.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Felgi 15 cali firmy Rot Circuit 10, czarne z polerowanym rantem - świetnie pasują do srebrnego nadwozia. Właściciel nie zapomniał o układzie hamulcowym, wymieniając tarcze na Brembo Max, a także klocki na EBC Green Staff.
[Fot. autoTUNINGświat]
Japońska bandera - Honda Civic
Body kit do Civica został ściągnięty z USA przez aukcje internetowe. W elementach nadwozia można zauważyć dokładkę i spoiler typu Si-style na tylnej klapie.
[Fot. autoTUNINGświat]