Jaguar XJR

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

10 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

11 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

12 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

13 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

14 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

15 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie