Jaguar XJR

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

/ 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

10 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

11 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

12 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

13 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

14 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

15 / 15Londyński debiut sportowej limuzyny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku Jaguar zaprezentował nową wersję swojej flagowej limuzyny XJR. Pojazd ma być połączeniem sportowych osiągów z luksusem i elegancją.

Pod maską nowego XJR pracuje 5-litrowy silnik V8 z supercharged rozwijający moc 550 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Jednostka pozwala na osiągnięcie "setki" w 4,6 s oraz prędkości maksymalnej 280 km/h (ograniczona elektronicznie). Średnica tłoka i skok tłoka wynoszą odpowiednio 92,5 i 93 mm. Z motorem wyposażonym w system Start/Stop współpracuje 8-biegowa skrzynia automatyczna o zmodyfikowanych przełożeniach.

Sportowej aparycji oraz stabilności podczas jazdy przy wysokich prędkościach dodają takie elementy jak nowy spojler przedni, dodatkowy spojler klapy bagażnika, zmodyfikowane progi oraz wloty powietrza na masce z oznaczeniem R. Muskularnego charakteru dodają nowe, 20-calowe kute obręcze wykonane z aluminium.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka