Jaguar F-TYPE Coupe

Jaguar zdradził detale swojego nowego modelu - F-TYPE Coupe. Producent oferuje trzy odmiany tego pojazdu, różniące się od siebie parametrami jezdnymi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

10 / 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

11 / 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

12 / 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

13 / 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka