Jaguar F-TYPE Coupe

Jaguar zdradził detale swojego nowego modelu - F-TYPE Coupe. Producent oferuje trzy odmiany tego pojazdu, różniące się od siebie parametrami jezdnymi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

/ 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

10 / 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

11 / 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

12 / 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

13 / 13Poznaliśmy szczegóły modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.

Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.

Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3