Trwa ładowanie...

Jaguar E-Pace ma szansę stać się najpopularniejszym modelem marki

Jaguar przygotowuje się do premiery swojego mniejszego SUV-a. Moda na takie samochody oznacza, że E-Pace ma spore szanse stać się bestsellerem brytyjskiej marki i zapewnić jej spore zyski.

Jaguar E-Pace ma szansę stać się najpopularniejszym modelem markiŹródło: Materiały prasowe
d4chpks
d4chpks

Jaguar F-Pace mimo dość wysokiej ceny potwierdził, że marki premium muszą dziś tworzyć SUV-y – tego chcą klienci. Podobnie jak konkurencja, tak też brytyjska marka ma zamiar rozbudowywać swoje portfolia samochodów o takim typie nadwozia. Jaguar pokazał między innymi koncepcyjny elektryczny model I-Pace, który za kilka lat ma przerodzić się w auto produkcyjne. Najpierw jednak w ofercie pojawi się coś bardziej klasycznego, czyli E-Pace.

Jest to mniejszy brat modelu F-Pace. Na razie zaprezentowano tylko dwa obrazki nowego Jaguara – widok z boku i zdjęcie prezentujące tylną lampę. Już patrząc na profil widać, że E-Pace z jednej strony będzie wyglądał podobnie do innych modeli w gamie, ale z drugiej ma mieć bardziej sportowy charakter od większego SUV-a. Tył nowego modelu bardziej przypomina hatchbacka.

Jaguar E-Pace będzie tańszy od większego brata. W Wielkiej Brytanii podstawowy model wyceniono na 28 500 funtów (równowartość blisko 140 tys. zł), ale polska konfiguracja może się różnić, a zatem i cena może być inna.

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

W Europie E-Pace będzie dostępny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz będzie posiadał napęd na jedną oś lub cztery koła. Jednostki napędowe zostaną zapożyczone z innych modeli Jaguara.

Więcej o nowym konkurencie Audi, BMW i Mercedesa będzie wiadomo po premierze, która odbędzie się 13 lipca.

d4chpks
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4chpks
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj