Infiniti QX30

Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 10Koncept kompaktowego SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Za sprawą Qashqaia Nissan odniósł spory sukces na rynku kompaktowych SUV-ów, teraz ma nadzieje podbić segment premium. Pomóc ma w tym model, którego koncepcyjną wersję można zobaczyć na genewskich targach. Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem w gamie, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Stylistyka najmniejszego SUV-a japońskiej marki nie jest zaskoczeniem. Płynne linie i mocne przetłoczenia są znakiem rozpoznawczym najnowszych modeli Infiniti. Ta odważna stylistyka na konserwatywnym rynku premium budzi pewne kontrowersje, ale w przypadku najmniejszego modelu na pewno pasuje. Choć takie elementy jak 21-calowe felgi zapewne nie trafią do modelu produkcyjnego, to można się spodziewać, że QX30, który za jakiś czas trafi do salonów, będzie wyglądał bardzo podobnie.

/ 10Koncept kompaktowego SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Za sprawą Qashqaia Nissan odniósł spory sukces na rynku kompaktowych SUV-ów, teraz ma nadzieje podbić segment premium. Pomóc ma w tym model, którego koncepcyjną wersję można zobaczyć na genewskich targach. Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem w gamie, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Stylistyka najmniejszego SUV-a japońskiej marki nie jest zaskoczeniem. Płynne linie i mocne przetłoczenia są znakiem rozpoznawczym najnowszych modeli Infiniti. Ta odważna stylistyka na konserwatywnym rynku premium budzi pewne kontrowersje, ale w przypadku najmniejszego modelu na pewno pasuje. Choć takie elementy jak 21-calowe felgi zapewne nie trafią do modelu produkcyjnego, to można się spodziewać, że QX30, który za jakiś czas trafi do salonów, będzie wyglądał bardzo podobnie.

/ 10Koncept kompaktowego SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Za sprawą Qashqaia Nissan odniósł spory sukces na rynku kompaktowych SUV-ów, teraz ma nadzieje podbić segment premium. Pomóc ma w tym model, którego koncepcyjną wersję można zobaczyć na genewskich targach. Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem w gamie, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Stylistyka najmniejszego SUV-a japońskiej marki nie jest zaskoczeniem. Płynne linie i mocne przetłoczenia są znakiem rozpoznawczym najnowszych modeli Infiniti. Ta odważna stylistyka na konserwatywnym rynku premium budzi pewne kontrowersje, ale w przypadku najmniejszego modelu na pewno pasuje. Choć takie elementy jak 21-calowe felgi zapewne nie trafią do modelu produkcyjnego, to można się spodziewać, że QX30, który za jakiś czas trafi do salonów, będzie wyglądał bardzo podobnie.

/ 10Koncept kompaktowego SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Za sprawą Qashqaia Nissan odniósł spory sukces na rynku kompaktowych SUV-ów, teraz ma nadzieje podbić segment premium. Pomóc ma w tym model, którego koncepcyjną wersję można zobaczyć na genewskich targach. Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem w gamie, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Stylistyka najmniejszego SUV-a japońskiej marki nie jest zaskoczeniem. Płynne linie i mocne przetłoczenia są znakiem rozpoznawczym najnowszych modeli Infiniti. Ta odważna stylistyka na konserwatywnym rynku premium budzi pewne kontrowersje, ale w przypadku najmniejszego modelu na pewno pasuje. Choć takie elementy jak 21-calowe felgi zapewne nie trafią do modelu produkcyjnego, to można się spodziewać, że QX30, który za jakiś czas trafi do salonów, będzie wyglądał bardzo podobnie.

/ 10Koncept kompaktowego SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Za sprawą Qashqaia Nissan odniósł spory sukces na rynku kompaktowych SUV-ów, teraz ma nadzieje podbić segment premium. Pomóc ma w tym model, którego koncepcyjną wersję można zobaczyć na genewskich targach. Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem w gamie, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Stylistyka najmniejszego SUV-a japońskiej marki nie jest zaskoczeniem. Płynne linie i mocne przetłoczenia są znakiem rozpoznawczym najnowszych modeli Infiniti. Ta odważna stylistyka na konserwatywnym rynku premium budzi pewne kontrowersje, ale w przypadku najmniejszego modelu na pewno pasuje. Choć takie elementy jak 21-calowe felgi zapewne nie trafią do modelu produkcyjnego, to można się spodziewać, że QX30, który za jakiś czas trafi do salonów, będzie wyglądał bardzo podobnie.

/ 10Koncept kompaktowego SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Za sprawą Qashqaia Nissan odniósł spory sukces na rynku kompaktowych SUV-ów, teraz ma nadzieje podbić segment premium. Pomóc ma w tym model, którego koncepcyjną wersję można zobaczyć na genewskich targach. Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem w gamie, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Stylistyka najmniejszego SUV-a japońskiej marki nie jest zaskoczeniem. Płynne linie i mocne przetłoczenia są znakiem rozpoznawczym najnowszych modeli Infiniti. Ta odważna stylistyka na konserwatywnym rynku premium budzi pewne kontrowersje, ale w przypadku najmniejszego modelu na pewno pasuje. Choć takie elementy jak 21-calowe felgi zapewne nie trafią do modelu produkcyjnego, to można się spodziewać, że QX30, który za jakiś czas trafi do salonów, będzie wyglądał bardzo podobnie.

/ 10Koncept kompaktowego SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Za sprawą Qashqaia Nissan odniósł spory sukces na rynku kompaktowych SUV-ów, teraz ma nadzieje podbić segment premium. Pomóc ma w tym model, którego koncepcyjną wersję można zobaczyć na genewskich targach. Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem w gamie, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Stylistyka najmniejszego SUV-a japońskiej marki nie jest zaskoczeniem. Płynne linie i mocne przetłoczenia są znakiem rozpoznawczym najnowszych modeli Infiniti. Ta odważna stylistyka na konserwatywnym rynku premium budzi pewne kontrowersje, ale w przypadku najmniejszego modelu na pewno pasuje. Choć takie elementy jak 21-calowe felgi zapewne nie trafią do modelu produkcyjnego, to można się spodziewać, że QX30, który za jakiś czas trafi do salonów, będzie wyglądał bardzo podobnie.

/ 10Koncept kompaktowego SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Za sprawą Qashqaia Nissan odniósł spory sukces na rynku kompaktowych SUV-ów, teraz ma nadzieje podbić segment premium. Pomóc ma w tym model, którego koncepcyjną wersję można zobaczyć na genewskich targach. Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem w gamie, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Stylistyka najmniejszego SUV-a japońskiej marki nie jest zaskoczeniem. Płynne linie i mocne przetłoczenia są znakiem rozpoznawczym najnowszych modeli Infiniti. Ta odważna stylistyka na konserwatywnym rynku premium budzi pewne kontrowersje, ale w przypadku najmniejszego modelu na pewno pasuje. Choć takie elementy jak 21-calowe felgi zapewne nie trafią do modelu produkcyjnego, to można się spodziewać, że QX30, który za jakiś czas trafi do salonów, będzie wyglądał bardzo podobnie.

/ 10Koncept kompaktowego SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Za sprawą Qashqaia Nissan odniósł spory sukces na rynku kompaktowych SUV-ów, teraz ma nadzieje podbić segment premium. Pomóc ma w tym model, którego koncepcyjną wersję można zobaczyć na genewskich targach. Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem w gamie, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Stylistyka najmniejszego SUV-a japońskiej marki nie jest zaskoczeniem. Płynne linie i mocne przetłoczenia są znakiem rozpoznawczym najnowszych modeli Infiniti. Ta odważna stylistyka na konserwatywnym rynku premium budzi pewne kontrowersje, ale w przypadku najmniejszego modelu na pewno pasuje. Choć takie elementy jak 21-calowe felgi zapewne nie trafią do modelu produkcyjnego, to można się spodziewać, że QX30, który za jakiś czas trafi do salonów, będzie wyglądał bardzo podobnie.

10 / 10Koncept kompaktowego SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Za sprawą Qashqaia Nissan odniósł spory sukces na rynku kompaktowych SUV-ów, teraz ma nadzieje podbić segment premium. Pomóc ma w tym model, którego koncepcyjną wersję można zobaczyć na genewskich targach. Samochód nazwany QX30 ma być nie tylko nowym crossoverem w gamie, ale też pierwszym kompaktowym autem w ofercie Infiniti.

Stylistyka najmniejszego SUV-a japońskiej marki nie jest zaskoczeniem. Płynne linie i mocne przetłoczenia są znakiem rozpoznawczym najnowszych modeli Infiniti. Ta odważna stylistyka na konserwatywnym rynku premium budzi pewne kontrowersje, ale w przypadku najmniejszego modelu na pewno pasuje. Choć takie elementy jak 21-calowe felgi zapewne nie trafią do modelu produkcyjnego, to można się spodziewać, że QX30, który za jakiś czas trafi do salonów, będzie wyglądał bardzo podobnie.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3