Infiniti M35h

None

Obraz

/ 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

/ 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

/ 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

/ 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

/ 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

/ 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

/ 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

/ 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

/ 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

10 / 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

11 / 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

12 / 12Hybrydowy sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

M35h dysponuje benzynową jednostką napędową znaną z wcześniejszych pojazdów japońskiego producenta. 3,5 litra pojemności generuje 306 koni mechanicznych i 350 niutonometrów. Gdyby ten motor występował w pojedynkę, eksploatacja nie przebiegałaby w tak ciekawy sposób, jak ma to miejsce po sprzężeniu z silnikiem elektrycznym. Dodatkowe 68 KM dostępne w zakresie 1770-2000 obr./min. i aż 270 Nm osiągane przy 1770 obr./min. gwarantują nie lada zabawę.

Według producenta, limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni rozpędza się do 100 km/h w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Te oszałamiające wartości nijak nie mają się do rzeczywistego spalania osiągniętego podczas kilkudziesięciokilometrowej jazdy testowej. Spokojna jazda w cyklu miejskim zaowocuje wynikami rzędu 9-10 litrów. Jeszcze lepiej przedstawia się sytuacja w terenie niezabudowanym, gdzie Infiniti zadowoli się 6,5-8 litrami na każde 100 kilometrów.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła