Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

/ 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

/ 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

/ 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

/ 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

/ 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

/ 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

/ 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

/ 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

10 / 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

11 / 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

12 / 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

13 / 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

14 / 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

15 / 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

16 / 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

17 / 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

18 / 18Hyundai SantaFe 2,2 CRDi Executive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze kilkanaście lat temu, nikt nie traktował koreańskich samochodów zbyt poważnie. Były one w stanie konkurować z europejskimi autami jedynie ceną i bogatym wyposażeniem wersji podstawowych. Na tym jednak bazować nie można, jeśli chce się osiągnąć sukces. Azjaci szybko wyciągnęli lekcje z przedwczesnej ofensywy na Starym Kontynencie, których owocem stały się coraz doskonalsze wcielenia kolejnych modeli różnych segmentów. Jednym z ostatnich projektów jest flagowy pojazd Hyundaia - SantaFe. Ten wielki SUV nie ma łatwego życia. Już na starcie przychodzi mu walczyć ze znacznie lepiej pozycjonowanymi w świadomości klientów rywalami. Cena i okazałe gabaryty to nie wszystko. Koreański samochód ma jednak szereg cech, które mogą pozwolić dotrzeć mu do serc wielu potencjalnych nabywców z zasobnym portfelem.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę