Trwa ładowanie...

Hyundai nadal chce marki premium

Hyundai nadal chce marki premiumŹródło: zdjęcie producenta
d28szw9
d28szw9

W ostatnich latach koreańscy producenci zanotowali zaskakujący postęp. Hyunadi i Kia to dzisiaj jedne z najpopularniejszych marek na całym świecie. Koreańczycy chcą dalej iść śladem japońskich producentów i planują wprowadzenie marki premium.

Toyota, Nissan i Honda mają Lexusa, Infiniti i Acurę. Samochody tych marek nie są tak popularne, jak niemieccy konkurenci, ale pozwalają powiększać zysk i wpływają pozytywnie na wizerunek swoich koncernów. Również Hyundai chce być traktowany poważniej i planuje stworzenie luksusowej marki pod nazwą Genesis.

Aktualnie produkowany Hyundai Genesis to duży sedan wyższej klasy, który odnosi niemałe sukcesy w rodzimej Korei i w Stanach Zjednoczonych. Na bazie tego modelu miałaby powstać marka oferująca całą gamę modeli premium. W Europie Japońskie marki z wyższej półki mają pewne problemy, jednak na innych kontynentach przyjęły się bardzo dobrze. Na swoją część tortu liczy też Hyundai.

Koreańczycy wiedzą, że sprzedawanie modelu premium z logo Hyundaia nie będzie łatwe. W tej klasie liczy się nie tylko jakość, komfort i wyposażenie, ale też status marki. Nieważne jak dobry i luksusowy byłby samochód - z "H" na masce będzie to nadal Hyundai. Dave Zuchowski, jeden z amerykańskich przedstawicieli marki przyznał, że wielu klientów decydowało się na wymianę logo na masce na specjalną wersję stworzona dla modelu Genesis.

Ostateczna decyzja nie została podjęta, ale w 2013 roku mają być zaprezentowane nowe generacje modeli Genesis i Equus, co byłoby najlepszą okazją na wprowadzenie nowej marki.

sj

d28szw9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d28szw9
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj