Hyundai Kona (2017)

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Szymon Jasina
Szymon Jasina

/ 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

/ 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

/ 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

/ 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

/ 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

/ 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

/ 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

/ 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

/ 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

10 / 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

11 / 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

12 / 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

13 / 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

14 / 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

15 / 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

16 / 16Podążając za trendem

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Podobnie jak w przypadku Tucsona i Santa Fe, również nazwa najmniejszej Kony wiąże z geografią USA. Jest to słynny region na największej wyspie Hawajów. Jednak w przypadku tego modelu, raczej ma zdobywać popularność w Europie i Azji, gdzie klienci tak samo pragną SUV-ów, ale takich, które sprawdzą się w ciasnych miastach.

W przypadku SUV-ów segmentu B nie można nie wspomnieć o Nissanie Juke'u, który nie tylko był pierwszym bestsellerem w segmencie, ale też wyznaczył pewien standard stylistyczny. Szalony wygląd japońskiego auta do dziś budzi spore kontrowersje, ale zdecydowana większość konkurencji postanowiła pójść w ślady Nissana i też tworzy dość odważne i nietypowe projekty. Podobnie jest z Hyundaiem Koną.

Samochód koreańskiej marki z jednej strony posiada cechy charakterystyczne dla innych modeli z gamy, oraz spokojne elementy stylistyczne, a z drugiej wygląda, jakby projektanci gdzie się da chcieli wcisnąć coś wyjątkowego, osobliwego.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne