Hyundai i30 kombi
None
Dla rodziny lub klienta flotowego
Nie od dziś wiadomo, że polski rynek motoryzacyjny klientem flotowym stoi. Gdyby nie firmy, wolumen sprzedaży bardzo by się skurczył i spadlibyśmy o kilka miejsc w europejskim rankingu. Głównie z myślą o takich odbiorcach, Hyundai przygotował kolejną wersję najnowszego kompaktowego modelu oznaczonego symbolem i30.
W stosunku do poprzednika, jego kształty mocno ewoluowały i na pewno nie znikną w tłumie innych samochodów. Liczne przetłoczenia wespół z krągłościami i przemyślanymi detalami, czynią ów pojazd atrakcyjnym nie tylko dla potencjalnego użytkownika, ale i dla przypadkowych ulicznych gapiów. Chromowane akcenty i LED-owe oświetlenie to ukłon w stronę klientów ze Starego Kontynentu i akceptacja najnowszych motoryzacyjnych trendów.
I30 kombi wjedzie do salonów sprzedaży w lipcu. Dopracowana konstrukcja może być minimalnie droższa od hatchbacka, ale znacznie bardziej funkcjonalna.
Dla rodziny lub klienta flotowego
Nie od dziś wiadomo, że polski rynek motoryzacyjny klientem flotowym stoi. Gdyby nie firmy, wolumen sprzedaży bardzo by się skurczył i spadlibyśmy o kilka miejsc w europejskim rankingu. Głównie z myślą o takich odbiorcach, Hyundai przygotował kolejną wersję najnowszego kompaktowego modelu oznaczonego symbolem i30.
W stosunku do poprzednika, jego kształty mocno ewoluowały i na pewno nie znikną w tłumie innych samochodów. Liczne przetłoczenia wespół z krągłościami i przemyślanymi detalami, czynią ów pojazd atrakcyjnym nie tylko dla potencjalnego użytkownika, ale i dla przypadkowych ulicznych gapiów. Chromowane akcenty i LED-owe oświetlenie to ukłon w stronę klientów ze Starego Kontynentu i akceptacja najnowszych motoryzacyjnych trendów.
I30 kombi wjedzie do salonów sprzedaży w lipcu. Dopracowana konstrukcja może być minimalnie droższa od hatchbacka, ale znacznie bardziej funkcjonalna.
Dla rodziny lub klienta flotowego
Nie od dziś wiadomo, że polski rynek motoryzacyjny klientem flotowym stoi. Gdyby nie firmy, wolumen sprzedaży bardzo by się skurczył i spadlibyśmy o kilka miejsc w europejskim rankingu. Głównie z myślą o takich odbiorcach, Hyundai przygotował kolejną wersję najnowszego kompaktowego modelu oznaczonego symbolem i30.
W stosunku do poprzednika, jego kształty mocno ewoluowały i na pewno nie znikną w tłumie innych samochodów. Liczne przetłoczenia wespół z krągłościami i przemyślanymi detalami, czynią ów pojazd atrakcyjnym nie tylko dla potencjalnego użytkownika, ale i dla przypadkowych ulicznych gapiów. Chromowane akcenty i LED-owe oświetlenie to ukłon w stronę klientów ze Starego Kontynentu i akceptacja najnowszych motoryzacyjnych trendów.
I30 kombi wjedzie do salonów sprzedaży w lipcu. Dopracowana konstrukcja może być minimalnie droższa od hatchbacka, ale znacznie bardziej funkcjonalna.
Dla rodziny lub klienta flotowego
Nie od dziś wiadomo, że polski rynek motoryzacyjny klientem flotowym stoi. Gdyby nie firmy, wolumen sprzedaży bardzo by się skurczył i spadlibyśmy o kilka miejsc w europejskim rankingu. Głównie z myślą o takich odbiorcach, Hyundai przygotował kolejną wersję najnowszego kompaktowego modelu oznaczonego symbolem i30.
W stosunku do poprzednika, jego kształty mocno ewoluowały i na pewno nie znikną w tłumie innych samochodów. Liczne przetłoczenia wespół z krągłościami i przemyślanymi detalami, czynią ów pojazd atrakcyjnym nie tylko dla potencjalnego użytkownika, ale i dla przypadkowych ulicznych gapiów. Chromowane akcenty i LED-owe oświetlenie to ukłon w stronę klientów ze Starego Kontynentu i akceptacja najnowszych motoryzacyjnych trendów.
I30 kombi wjedzie do salonów sprzedaży w lipcu. Dopracowana konstrukcja może być minimalnie droższa od hatchbacka, ale znacznie bardziej funkcjonalna.
Dla rodziny lub klienta flotowego
Nie od dziś wiadomo, że polski rynek motoryzacyjny klientem flotowym stoi. Gdyby nie firmy, wolumen sprzedaży bardzo by się skurczył i spadlibyśmy o kilka miejsc w europejskim rankingu. Głównie z myślą o takich odbiorcach, Hyundai przygotował kolejną wersję najnowszego kompaktowego modelu oznaczonego symbolem i30.
W stosunku do poprzednika, jego kształty mocno ewoluowały i na pewno nie znikną w tłumie innych samochodów. Liczne przetłoczenia wespół z krągłościami i przemyślanymi detalami, czynią ów pojazd atrakcyjnym nie tylko dla potencjalnego użytkownika, ale i dla przypadkowych ulicznych gapiów. Chromowane akcenty i LED-owe oświetlenie to ukłon w stronę klientów ze Starego Kontynentu i akceptacja najnowszych motoryzacyjnych trendów.
I30 kombi wjedzie do salonów sprzedaży w lipcu. Dopracowana konstrukcja może być minimalnie droższa od hatchbacka, ale znacznie bardziej funkcjonalna.
Dla rodziny lub klienta flotowego
Nie od dziś wiadomo, że polski rynek motoryzacyjny klientem flotowym stoi. Gdyby nie firmy, wolumen sprzedaży bardzo by się skurczył i spadlibyśmy o kilka miejsc w europejskim rankingu. Głównie z myślą o takich odbiorcach, Hyundai przygotował kolejną wersję najnowszego kompaktowego modelu oznaczonego symbolem i30.
W stosunku do poprzednika, jego kształty mocno ewoluowały i na pewno nie znikną w tłumie innych samochodów. Liczne przetłoczenia wespół z krągłościami i przemyślanymi detalami, czynią ów pojazd atrakcyjnym nie tylko dla potencjalnego użytkownika, ale i dla przypadkowych ulicznych gapiów. Chromowane akcenty i LED-owe oświetlenie to ukłon w stronę klientów ze Starego Kontynentu i akceptacja najnowszych motoryzacyjnych trendów.
I30 kombi wjedzie do salonów sprzedaży w lipcu. Dopracowana konstrukcja może być minimalnie droższa od hatchbacka, ale znacznie bardziej funkcjonalna.
Dla rodziny lub klienta flotowego
Nie od dziś wiadomo, że polski rynek motoryzacyjny klientem flotowym stoi. Gdyby nie firmy, wolumen sprzedaży bardzo by się skurczył i spadlibyśmy o kilka miejsc w europejskim rankingu. Głównie z myślą o takich odbiorcach, Hyundai przygotował kolejną wersję najnowszego kompaktowego modelu oznaczonego symbolem i30.
W stosunku do poprzednika, jego kształty mocno ewoluowały i na pewno nie znikną w tłumie innych samochodów. Liczne przetłoczenia wespół z krągłościami i przemyślanymi detalami, czynią ów pojazd atrakcyjnym nie tylko dla potencjalnego użytkownika, ale i dla przypadkowych ulicznych gapiów. Chromowane akcenty i LED-owe oświetlenie to ukłon w stronę klientów ze Starego Kontynentu i akceptacja najnowszych motoryzacyjnych trendów.
I30 kombi wjedzie do salonów sprzedaży w lipcu. Dopracowana konstrukcja może być minimalnie droższa od hatchbacka, ale znacznie bardziej funkcjonalna.
Dla rodziny lub klienta flotowego
Nie od dziś wiadomo, że polski rynek motoryzacyjny klientem flotowym stoi. Gdyby nie firmy, wolumen sprzedaży bardzo by się skurczył i spadlibyśmy o kilka miejsc w europejskim rankingu. Głównie z myślą o takich odbiorcach, Hyundai przygotował kolejną wersję najnowszego kompaktowego modelu oznaczonego symbolem i30.
W stosunku do poprzednika, jego kształty mocno ewoluowały i na pewno nie znikną w tłumie innych samochodów. Liczne przetłoczenia wespół z krągłościami i przemyślanymi detalami, czynią ów pojazd atrakcyjnym nie tylko dla potencjalnego użytkownika, ale i dla przypadkowych ulicznych gapiów. Chromowane akcenty i LED-owe oświetlenie to ukłon w stronę klientów ze Starego Kontynentu i akceptacja najnowszych motoryzacyjnych trendów.
I30 kombi wjedzie do salonów sprzedaży w lipcu. Dopracowana konstrukcja może być minimalnie droższa od hatchbacka, ale znacznie bardziej funkcjonalna.