Hyundai i20

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

10 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

11 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

12 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

13 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

14 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

15 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

16 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

17 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

18 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

19 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

20 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka