Hyundai i20

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

/ 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

10 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

11 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

12 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

13 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

14 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

15 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

16 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

17 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

18 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

19 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

20 / 20"Koreańczyk" z Europy

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hyundai podkreśla, że i20 to pierwszy prawdziwie europejski model tej marki, który w całości został zaprojektowany i opracowany na Starym Kontynencie, a produkowany będzie w Turcji. Dzięki temu ma być bardziej konkurencyjny i przypaść do gustu europejskim klientom.

Zgodnie z najnowszymi trendami, nowa generacja i20 jest o 40 mm dłuższa, 24 mm szersza, ale przy tym 16 mm niższa. Dzięki większemu o 45 mm rozstawowi osi nie zabraknie miejsca we wnętrzu. Co ważne, sporo miejsca jest nie tylko z przodu, ale też na tylnej kanapie. Hyundai chwali się, że oba rzędy mają łącznie aż 1900 mm miejsca na nogi. Na tym nie koniec. Urósł również bagażnik, który teraz pomieści 326 litrów.

Stylistyka i zawieszenie powstały w Europie z myślą o gustach i potrzebach mieszkańców Starego Kontynentu. W ofercie znalazły się trzy silniki benzynowe - 1,25 l (75 i 84 KM) oraz 1,4 l (100 KM). Klienci mogą też wybrać jeden z dwóch diesli - 1,1 l (75 KM) lub 1,4 l (90 KM). W 2015 roku dołączy do nich opracowany w Niemczech 1-litrowy benzynowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu dostarczy nawet 120 KM.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025