Hyundai Genesis

Hyundai zaprezentował nowy model Genesis. Jeszcze w tym roku luksusowy sedan segmentu premium zostanie wprowadzony do limitowanej sprzedaży na wybranych rynkach europejskich

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

10 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

11 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

12 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

13 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

14 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

15 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

16 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

17 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

18 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

19 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka