Hyundai Genesis
Z myślą o Europie
Hyundai zaprezentował nowy model Genesis. Jeszcze w tym roku luksusowy sedan segmentu premium zostanie wprowadzony do limitowanej sprzedaży na wybranych rynkach europejskich
Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.
Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.
ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.