Hyundai Genesis

Hyundai zaprezentował nowy model Genesis. Jeszcze w tym roku luksusowy sedan segmentu premium zostanie wprowadzony do limitowanej sprzedaży na wybranych rynkach europejskich

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

/ 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

10 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

11 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

12 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

13 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

14 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

15 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

16 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

17 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

18 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

19 / 19Z myślą o Europie

Obraz
© zdjęcie producenta

Poprzednik nowego Genesisa cieszył się popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Korei. Nowa odmiana ma podbić rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców.

Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali.

ć rynki Starego Kontynentu oraz umocnić świadomość marki wśród tamtejszych klientów. Limitowane Genesisy trafią do określonych odbiorców, m. in. decydentów i lokalnych operatorów flot. Auto będzie oferowane w jednej, bogatej specyfikacji przygotowanej z myślą o upodobaniach europejskich nabywców. Sylwetka pojazdu jest interpretacją języka projektowania określanego jako Fluidic Sculpture. Smukłe linie dodatkowo podkreślają duży rozstaw osi orz krótki, przedni i tylny zwis nadwozia, które przekładają się na zachowanie pojazdu na drodze. Luksusowy wizerunek podkreślają elegancki kształt wlotu powietrza oraz wiele drobnych detali. Genesis jako pierwszy samochód Hyundaia będzie posiadał system napędu na wszystkie koła HTRAC. Działa on w harmonii z wielowahaczowym awieszeniem tylnym. Co istotne, rozkład mas jest niemal równomierny (52:48 - przód:tył). Projektanci zatroszczyli się o bezpieczeństwo - pojazd dysponuje systemem wykrywania tzw. martwego pola, asystenta toru jazdy, automatyczny system hamowania
awaryjnego, sterowany radarem aktywny tempomat oraz funkcją wyświetlania obrazu umieszczonego na szybie bezpośrednio na linii wzroku. Światową nowinką techniczną jest czujnik stężenia poziomu dwutlenku węgla w kabinie.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła