Honda przygotowała długą listę dodatków do Horneta. To pokazuje jego uniwersalność
Nakedy średniej klasy to motocykle stworzone (a raczej wykorzystywane) do wszystkiego. Wie o tym Honda, która przygotowała szereg dodatków do nowego Horneta, aby po zakupie motocykla można było wyjechać z salonu ze wszystkim, co potrzebne.
Honda CB750 Hornet to powrót kultowego modelu i japońska marka dobrze wie, że właściciele tych maszyn nie będą ich wykorzystywać jedynie do jazdy po mieście. Dla wielu osób takie jednoślady to motocykle uniwersalne - wykorzystywane do bardziej sportowej jazdy czy nawet dalszych podróży. Jednak wszystko to wymaga odpowiedniego wyposażenia, które Honda zebrała w kilka pakietów. Obok ceny w wysokości 36 400 zł to one mają zachęcać do zakupu Horneta.
Pierwszy z nich nosi nazwę Sport. Jego kluczowym elementem jest quickshifter działający w górę i w dół. Ma on funkcję auto blipper, czyli dopasowuje obroty silnika do zmian biegów. Pakiet zawiera też osłonę zegarów, która nie tylko ma agresywnie wyglądać, ale być też szczątkową owiewką przydatną przy wyższych prędkościach. Całość uzupełniają podnóżki i osłona tylnego siedzenia w kolorze korpusu ramy motocykla.
Drugi pakiet otrzymał nazwę Styl, a jego głównym zadaniem jest ochrona motocykla przed uszkodzeniami. Zatem w jego skład wchodzą crash pady, które nie zostały przytwierdzone bezpośrednio do silnika i dzięki temu w razie wywrotki siły nie będą przenoszona wprost na jednostkę napędową. Do tego w zestawie znalazły się ochronne końcówki kierownicy z logo Hondy, tank pad, aluminiowy uchwyt kierownicy, a całości dopełniają naklejki, które kolorystycznie komponują się z malowaniem Horneta.
Trzecim pakietem jest Tour. Jak łatwo się domyślić, w jego skład wchodzą sakwy boczne i torba na siedzenie pasażera (wraz z mocowaniami), a także montowany na zbiorniku paliwa tank bag z przeźroczystą kieszenią na górze oraz drugą, w której można przechowywać drobne przedmioty.
Oprócz tego na liście akcesoriów znalazło się kilka pojedynczych dodatków. Komfort poprawią podgrzewane manetki z pięciostopniową regulacją. Zwolennicy zmiany wyglądu mogą wybrać dwukolorowe, skórzane, podwójnie szyte siedzenie z logo Hondy. Ostatnim dodatkiem, który na pewno spodoba się wielu nowym właścicielom hornetów, jest opcjonalny tytanowy tłumik firmy SC-Project wyróżniający się też inną osłoną termiczną. Jest on lżejszy od seryjnego, ma dodawać nieco mocy i na pewno będzie lepiej brzmiał. Jest to element typu slip-on, więc jego montaż jest łatwy i nie wymaga specjalnej ingerencji.