WAŻNE
TERAZ

Zełenski w Białym Domu. Trwa spotkanie z Trumpem [NA ŻYWO]

Honda N-One

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

10 / 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

11 / 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

12 / 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła