Honda N-One

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

/ 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

10 / 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

11 / 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

12 / 12Japoński konkurent Fiata 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na miejskie samochody w stylu retro trwa w najlepsze. Teraz swój model do sprzedaży wprowadza Honda. N-One to małe auto klasy kei car, które wyglądem nawiązuje do samochodów z lat 60. Niestety Japończycy nie moją takich wzorców jak Fiat 500 lub Mini, więc mała Honda nie wygląda tak wyjątkowo. Z drugiej strony nie może nowemu modelowi odebrać uroku i wesołego charakteru.

Pudełkowate nadwozie kryje silnik o pojemności 660 cm3, który za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni automatycznej może napędzać jedną lub obie osie. Klasa kei car jest oferowana tylko w Japonii, dlatego też nie należy się spodziewać, aby model N-One trafił do innych krajów. Dodatkowo tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni kierowcy mają sentyment do takiego stylu.

Wersja podstawowa z napędem na jedną oś ma kosztować 1 150 000 jenów, czyli blisko 46 000 zł. Natomiast najdroższa odmiana Premium z napędem na cztery koła to już wydatek 1 707 750 jenów - ponad 68 000 zł.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka