Honda HR-V

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

/ 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

/ 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

/ 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

/ 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

/ 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

/ 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

/ 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

/ 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

10 / 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

11 / 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

12 / 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

13 / 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

14 / 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

15 / 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

16 / 16Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dawno już Honda nie wzbudzała tylu emocji, co HR-V w momencie debiutu po latach. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku przynajmniej o 5 lat za wcześnie. Był rok 1999 i niewielu klientów było gotowych na kompaktowego SUV-a. Wówczas klasyczne segmenty były u szczytu popularności. Japończycy jednak nie złożyli broni i 16 lat później przedstawili drugą generację modelu. Sprawdziliśmy najoszczędniejszą wersję.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła