Honda CR-V

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2012 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła