Honda CR-V

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2012 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

/ 9Europejska Honda CR-V: japoński crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Honda CR-V jest sprzedawana w USA od grudnia 2011 roku. Europa musi na swoją wersję jeszcze trochę poczekać, ale koncern wypuścił już zdjęcia oraz specyfikacje tego SUV-a.

W porównaniu do wersji amerykańskiej, europejski CR-V ma przemodelowany przedni zderzak, dodano do niego diody LED w przednich i tylnych światłach, zmieniono też kształt lusterek bocznych (które teraz zawierają w sobie także kierunkowskazy) i dodano antenę w kształcie płetwy. Wnętrze pozostało w większości nie zmienione.

Długość (4570 mm) i wysokość (1650 mm)wozu zostały pomniejszone odpowiednio o 5 i 30 mm (szerokość pozostała bez zmian), zmiany te nie dotknęły jednak rozmiarów wnętrza. Pojemność bagażnika to 589 litrów, lub 1648 l jeżeli złożymy tylne siedzenia – 148 litrów więcej w porównaniu do wersji obecnie dostępnej.

Nowa generacja CR-V będzie dostępna z trzema silnikami do wyboru: 2 litrowy, benzynowy i-VTEC o mocy 153 KM, 2,2 litrowy diesel i-DTEC o mocy 148 KM i 1,6 litrowy turbo diesel o mocy 118 KM. Pojazd będzie też wyposażony w kilka elektronicznych systemów, takich, jak Hill Start Assist czy Hill Descent Control.

Crossover Hondy będzie dostępny w Europie w październiku, cena jest jeszcze nieznana.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka